پخش زنده دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا، اینترمیلان - بنفیکا / امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های بنفیکا و اینترمیلان امشب از سری مسابقات دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های بنفیکا و اینترمیلان در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی بنفیکا و اینترمیلان

اینترمیلان پس از پیروزی ۲ بر صفر در زمین بنفیکا امید دارد برای نخستین بار از سال۲۰۱۰ به بعد، به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد؛ همان سالی که با مورینیو بارسلونا را در این مرحله حذف کردند و با پیروزی بر بایرن‌مونیخ در فینال قهرمان اروپا شدند. سیمونه اینتزاگی می‌تواند نخستین سرمربی ایتالیایی باشد که اینتر را از زمان یوجینیو برسلینی در ۸۱-۱۹۸۰ به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها هدایت می‌کند.
این امیدواری برای میزبان بازی امشب در شرایطی است که بنفیکا برای نخستین‌بار در ۴ سال‌ و نیم گذشته ۳بازی متوالی را باخته است.

ستاره غول‌پیکر: امید بزرگ اینتر در بازی امشب روملو لوکاکو ست که در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا برای اینتر ۹گل به ثمر رسانده است. البته اینتر از او راضی نیست و می‌خواهد این مهاجم قرضی را به چلسی پس دهد. او ۲فصل در اینتر در سال‌های ۲۰-۲۰۱۹ و ۲۱-۲۰۲۰ بود که ۶۴گل در ۹۵بازی به ثمر رساند و سپس به چلسی رفت. اما در تیم جدید فقط ۱۵ گل در ۴۴بازی زد و دوباره به اینتر برگشت اما این‌بار ناکام بود و فقط ۷گل در ۲۴بازی این فصل به ثبت رسانده ازجمله گلش در دیدار رفت و گل مهمش که هفته گذشته به یوونتوس در نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا زد.

1854007

شانس تاریخی: هرگز پیش نیامده اینتر بازی رفت را با اختلاف ۲ گل یا بیشتر ببرد و در نهایت موفق به صعود نشود. بنفیکا تنها یک‌بار شکست با اختلاف ۲گل یا بیشتر را جبران کرده؛ مقابل اف‌سی نورنبرگ در فصل ۶۲-۱۹۶۱ که در بازی رفت ۳ بر یک باختند و در دیدار برگشت ۶ بر صفر برنده شدند. در ۸نوبت دیگر حذف شدند.

فرم اروپایی: اینتر روز شنبه یک بر صفر در خانه مقابل مونتزای رده سیزدهمی شکست خورد تا به فرم وحشتناک خود در سری‌آ ادامه دهد. آنها اکنون در ۵بازی لیگ بدون برد هستند و در مقابل اسپتزیا، یوونتوس، فیورنتینا و مونتزا شکست خورده‌اند و یک تساوی خارج از خانه در سالرنیتانا هم داشته‌اند. این نخستین باری است که آنها از فوریه۲۰۱۸ (۸فصل پیاپی) در سری‌آ ۵بازی را بدون پیروزی پشت سر گذاشته‌اند، درحالی‌که پیروزی در بازی رفت مقابل بنفیکا تنها پیروزی آنها در ۸بازی قبلی است.

1854010

طلسم پورتو: اگر تیم پرتغالی بتواند صعود کند، پس از پورتو در فصل۹۴-۱۹۹۳ و فصل ۰۴-۲۰۰۳، به سومین باشگاه پرتغالی تبدیل می‌شود که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فرمت جدید راه یافته است. پورتوی ۲۰۰۴ با مورینیو تا فینال هم پیش رفت و قهرمان شد.

روزهای بد اشمیت: پس از صدرنشینی در لیگ پرتغال و صعود به یکچهارم نهایی سی ال بنفیکا با شکست یک بر صفر خارج از خانه مقابل چاوز در لیگ سومین باخت متوالی خود را در کنار شکست ۲ بر صفر در خانه مقابل اینتر و شکست ۲ بر یک خانگی مقابل اف سی پورتو تجربه کرد. این نخستین باری است که بنفیکا از نوامبر ۲۰۱۸ در ۳بازی متوالی در تمامی رقابت‌ها شکست می‌خورد.

1756260

* اخبار تیمی
اینتر: در باخت مقابل مونتزا استفان دی فرای مجبور به ترک زمین در اوایل نیمه دوم شد و معلوم نیست مصدومیت این هلندی تا چه زمان طول می‌کشد و فرانچسکو آچربی جایش را می‌گیرد. دی فرای مثل دیگر مدافع تیمش، میلان اشکرینیار بعید است به بازی امشب برسد اما اینتزاگی نگرانی دیگری از بابت مصدومیت ندارد و توانست در بازی لیگ از هاکان چالهان اوغلو که از مصدومیت ران رها شده، استفاده کند. البته فعلاً با وجود مارسلو بروزوویچ، هافبک ترک در ترکیب جایی ندارد. لوکاکو هم به دنبال دهمین گل خود در لیگ قهرمانان با پیراهن نراتزوری است -تنها چهار بازیکن دیگر به این افتخار رسیده‌اند- اما زوج خوب استراحت کرده ادین ژکو و لوتارو مارتینس احتمالاً جای خود در ترکیب اصلی را پس می‌گیرند.

بنفیکا: برخلاف اینتر که مدافعان میانی باتجربه‌اش را ندارد، نیکلاس اوتامندی که با آرژانتین قهرمان جهان شده، بعد از محرومیت در بازی رفت کاملاً آماده است و احتمالاً موراتو از ترکیب اصلی بیرون می‌رود. فلورنتینو، هافبک بنفیکا که بازی با چاوز را به دلیل محرومیت از دست داد، در دسترس است اما یولیان دراکسلر و میخایلو ریستیچ با آسیب‌دیدگی عضلانی درگیرند و احتمالاً به این بازی نرسند. الکساندر با، مدافع راست هم چند هفته‌ای مشکل زانو خواهد داشت و ژیلبرتو جایش را می‌گیرد. گونچالو راموس مهاجم ۲۱ ساله ملی‌پوش بنفیکا که در جام جهانی خوش درخشید در این فصل لیگ قهرمانان با ۲۹۹ پرس در یک سوم دفاعی رقبا رکورددار است ضمن اینکه می‌خواهد در سن‌سیرو به سه بازی قحطی گل خود پایان دهد و به آمار ۲۵ گلش در رقابت‌های مختلف این فصل بیفزاید.

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 41617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha