لیگ برتر فوتبال پرسپولیس - مس کرمان؛ امروز ساعت ۱۹:۳۰ + لینک پخش و نتیجه زنده

دیدار تیم های پرسپولیس و مس کرمان در بیست و ششمین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان امروز راس ۱۹:۳۰ در هفته بیست و ششم فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی پرسپولیس و مس کرمان از شبکه سوم سیما

پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر در کرمان میهمان مس کرمان است. شاگردان یحیی گل محمدی در این بازی به دنبال‌ گرفتن سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول هستند. پرسپولیس که با صدر جدول تنها یک امتیاز فاصله دارد به دنبال‌ پیروزی است تا ضمن رسیدن موقت به صدر جدول با روحیه لازم به استقبال دربی برود.

سرخپوشان به خوبی می‌دانند اگر از این فرصت نهایت استفاده را نکنند و سه امتیاز را نگیرند احتمال دارد سپاهان و استقلال مقابل حریفان خود به برتری برسند و مجددا فاصله‌ شان را بیشتر کنند.
در سوی مقابل مس کرمان تنها ۵ امتیاز با رفتن به سمت سقوط فاصله دارد که شاگردان فرزاد حسین خانی به خوبی می دانند اگر در زمین خودشان به برتری نرسند و امتیاز نگیرند شاید در آینده نزدیک فانوس را از نفت آبادان پس بگیرند و وارد منطقه خطر شوند.

در هر حال هر دو تیم شرایط متفاوتی دارند که یکی برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی تلاش می کند و دیگری برای فرار از منطقه سقوط و رسیدن به جایگاهی که خیالش را از بقا راحت کند. حال اینکه کدام تیم به خواسته اش می رسد باید منتظر ماند.

برنامه کامل و جدول رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به همراه نتایج

۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۲
کد خبر: 41398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha