تماشا کنید: گل به خودی دمار از روزگار منچستر درآورد

دیدار یونایتد و سویا با دو گل به خودی بازیکنان میزبان با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، منچستریونایتد در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا میزبان سویا بود. این دیدار از ساعت ۲۲:۰۰ در ورزشگاه اولدترافورد آغاز شد و با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. شاگردان تن هاخ در حالی این دیدار را با تساوی به پایان رساندند که تا دقیقه ۸۵ با دو گل از حریف پیش بودند.

شیاطین سرخ با حمایت تماشاگران خیلی زود چهره تهاجمی به خود گرفتند و می‌توانستند در همان دقیقه اول به گل برسند اما داور گل جیدون سانچو را به علت آفساید مردود اعلام کرد.

میزبان به برتری خود ادامه داد و در دقیقه ۱۳ تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفت اما این بار یاسین بونو با واکنشی زیبا ضربه آنتونی را راهی کرنر کرد. یک دقیقه بعد از این موقعیت، مارسل سابیتزر با یک شوت دقیق از داخل محوطه جریمه پاس برونو فرناندز را به گل اول یونایتد تبدیل کرد.

1851942

1851944

شاگردان تن هاخ بعد از گل اول چهره تهاجمی خود را حفظ کرده و در دقیقه ۲۱ نتیجه را ۲-۰ کردند؛ سابیتزر زننده این گل هم بود و این بار پاس آنتونی مارسیال را در موقعیت تک به تک وارد دروازه بونو کرد.

سویا پیش از پایان نیمه اول فرصت این را داشت که اختلاف را به حداقل برساند اما داوید دخیا با عکس‌العملی استثنایی ضربه سر نیانزو را مهار کرد تا میزبان با برتری ۲-۰ راهی رختکن شود.

1851943

1851941

یونایتد نیمه دوم را مثل نیمه اول تهاجمی شروع کرد و در دقیقه ۴۶ اولین موقعیت خطرناک را روی دروازه سویا ایجاد کرد. آنتونی در این صحنه با شوتی کات‎‌دار از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را هدف گرفت اما ضربه او جایی در چارچوب نداشت و با اختلافی ناچیز اوت شد.

در دقیقه ۶۰ آنتونی یک بار دیگر شانس خود را برای گلزنی در این دیدار امتحان کرد و در حالی که این بار ضربه‌اش در چارچوب و دور از دستان بونو بود، تیرک دروازه مانع از گلزنی او شد.

تایرل مالاسیا در دقیقه ۸۳ فاصله‌ای تا زدن گل سوم یونایتد نداشت اما شوت سنگین او در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع سویا راهی کرنر شد. یک دقیقه بعد از این موقعیت و روی یک ضد حمله سریع سویا صاحب یک موقعیت خوب شد که طی آن ناواس توپ را از سمت راست محوطه جریمه روانه دروازه کرد و مالاسیا که به سرعت خود را به زمین خودی برگردانده بود به اشتباه دروازه دخیا را باز کرد تا نتیجه ۲-۱ شود.

در شرایطی که سویا فشار را برای زدن گل تساوی بیشتر کرده بود لیساندرو مارتینز به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و از آنجایی که یونایتد هر ۵ تعویض خود را انجام داده بود، این دقایق را ۱۰ نفره ادامه داد.

1851945

میهمان به خوبی از این فرصت استفاده کرد و با تنگ‌تر کردن حلقه محاصره با وجود مقاومت دخیا گل تساوی را در وقت‌های اضافه به ثمر رساند. گل دوم سویا را هری مگوایر به اشتباه در دقیقه ۳+۹۰ وارد دروازه خودی کرد. در این صحنه یوسف النصیری با ضربه سر دروازه دخیا را هدف گرفت و در حالی که به نظر نمی‌رسد خطری متوجه دروازه یونایتد شود مگوایر از راه رسید و توپ در مسیر رفتن به اوت با برخورد به او وارد دروازه دخیا شد تا کار با تساوی ۲-۲ به پایان برسد.

1851946

فیلم خلاصه بازی را اینجا ببینید.

۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۶
کد خبر: 41394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha