مورینیو مقابل جهانبخش و یارانش زانو زد + فیلم خلاصه بازی

فاینورد دیشب در خانه خود موفق شد آ.اس.رم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم فاینورد در یکی از بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف آ.اس.رم رفت و موفق شد میهمان خود را با یک گل شکست دهد.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم فاینورد در دیدار دیشب جزو یازده بازیکن اصلی تیمش بود. او که در ترکیب اصلی فاینورد برای دیدار قبلی برابر وال ویک حضور داشت، به دلیل مصدومیت ناگهانی از جمع ۱۱ نفر ابتدایی خارج شد و طی روزهای گذشته تحت مراقبت‌های کادر پزشکی قرار داشت و امشب ۷۱ دقیقه بازی کرده و سپس جای خود را به دنیلو داد.

نیمه اول این دیدار در حالی به تساوی بدون گل به پایان رسید که شاگردان ژوزه مورینیو شانس این را داشتند که در دقایق پایانی دروازه حریف را باز کنند.

1851906

رم در دقیقه ۴۳ با برخورد توپ به دست ویفر صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را پلگرینی به تیر دروازه زد.

در دقیقه ۴۳ این دیدار با برخورد توپ به دست متس ویفر، رم صاحب یک ضربه پنالتی شد و لورنزو پلگرینی پشت آن ایستاد اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه فاینورد برخورد کرد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم با شروع تهاجمی میزبان آغاز شد و این تیم توانست در همان ده دقیقه نخست به گل اول دست پیدا کند. ویفر که در نیمه اول مرتکب یک خطای پنالتی شده بود، روی ارسال لورنزو پلگرینی و با یک والی دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه رم را در دقیقه ۵۴ باز کرد.

1851905

ویفر تک گل بازی را با این والی زیبا به ثمر رساند. شوت او از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به زمین وارد دروازه رم شد.

1851902

رم که در نیمه اول با مصدومیت و تعویض پائولو دیبالا با یک تعویض غیرمنتظره مواجه شده بود بعد از دریافت گل، بلافاصله یک تغییر تهاجمی در ترکیب خود ایجاد کرده و آندره آ بلوتی را جایگزین تامی آبراهام کرد که او هم به خاطر مصدومیت قادر به ادامه بازی نبود.

در ادامه بازی فاینورد به خوبی توانست از تک گل خود محافظت کرده و در حالی که در ۲۰ دقیقه پایانی علیرضا جهانبخش را در ترکیب خود نداشت، کار را با برتری یک بر صفر به پایان رساند تا با اندوخته یک گل راهی دیدار برگشت در ورزشگاه المپیک رم شود.

فیلم خلاصه بازی را اینجا ببینید.

۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۹
کد خبر: 41393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha