رئال دو - چلسی صفر: کهکشانی‌ها نفس تیم لمپارد را گرفتند!

ستاره‌های رئال با یک بازی برتر سرانجام چلسی را در ورزشگاه خانگی خود شکست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی در برنابئو میزبان چلسی بود و توانست با دو گل بنزما و آسنسیو این تیم را مغلوب کند.

رئالی‌ها که بعد از برد استثنایی مقابل بارسلونا در جام حذفی، مقابل ویارئال مغلوب شدند، به دنبال رقم زدن یک شب رؤیایی برای هواداران خود بودند و موفق شدند آبی‌پوشان لندن که با حضور دوباره لمپارد روی نیمکت خود به دنبال خلق شگفتی بودند را با گل کریم بنزما در نیمه اول از پیش رو بردارند.

ستاره فرانسوی رئال روی موقعیت دو به تک به همراه وینیسیوس، ریباند ضربه زوج برزیلی خود را به گل تبدیل کرد تا شاگردان آنچلوتی برنده به رختکن بروند.

در نیمه دوم، شاگردان لمپارد به دنبال جبران نتیجه بودند، اما خیلی زود، اخراج بن چیلول باعث شد رئال کاملا سوار بر بازی شود. با دو تعویض آنچلوتی و حضور آسنسیو و رودیگر در زمین، استحکام این تیم در خط دفاع بیشتر شد و زهر خط حمله این تیم نیز کاری‌تر شد تا جایی که آسنسیو بلافاصله پس از حضور در زمین، با اولین لمس توپ، دروازه کپا را باز کند و اختلاف را به دو گل برساند.

اختلافی که تا سوت پایان باقی ماند و پرافتخارترین تیم این تورنمنت، نیمی از راه صعود به جمع چهار تیم پایانی را طی کرد.

تیبو کورتوا، دنی کارواخال، ادر میلیتائو، داوید آلابا، ادواردو کاماوینگا، فده والورده، تونی کروس، لوکا مودریچ، رودریگو، وینیسیوس جونیور، کریم بنزما، یازده ستاره رئال برای بازی امشب بودند.

اسطوره باشگاه چلسی نیز کپا آریسابالاگا، ریس جیمز، وسلی فوفانا، کالیدو کولیبالی، تیاگو سیلوا، بن چیلول، انگولو کانته، انزو فرناندز، متئو کوواچیچ، رحیم استرلینگ و ژوائو فلیکس را برای بازی در ترکیب قرار داده بود.


1851599

درحالی‌که مارکو آسنسیو در دقیقه ۷۱ بازی به جای رودریگو به زمین آمده بود، روی اولین لمس توپ خود در دقیقه ۷۴ بازی توانست دروازه کپا را روی پاس وینیسیوس با یک شوت زمینی و دقیق از روی خط محوطه جریمه باز کند.

1851572

کریم بنزما چهاردهمین گل خود در ده بازی آخر مرحله حذفی لیگ قهرمانان را در شرایطی به ثمر رساند که این گل، بیستمین گل او در مسابقات چمپیونزلیگ برابر تیم‌های انگلیسی بود.


1851569

روی ضدحمله فوق العاده یاران رئال، وینیسیوس جونیور در آستانه باز کردن دروازه چلسی بود که کاپیتان سیلوا از روی خط این توپ را بیرون کشید.


روی حرکت عمقی بازیکنان رئال و پس از دفع ناقص کپا روی ضربه وینیسیوس، کریم بنزما گل اول رئال را در دقیقه ۲۱ وارد دروازه چلسی کرد.

1851568


1851562

نخستین خطر جدی بازیکنان رئال در دوازدهمین دقیقه مسابقه توسط کریم بنزما خلق شد که ضربه این بازیکن از داخل محوطه جریمه در آغوش کپا قرار گرفت.


1851561

عکس تیمی کهکشانی‌ها پیش از شروع بازی با این حرکت جالب کارواخال ماندگار شد.


1851560

یازده ستاره چلسی پیش از دیدار امشب با این آرایش در کنار هم قرار گرفتند.


1851554

تاد بولی، مالک جنجالی چلسی در یک پیش‌بینی عجیب به اسکای اسپورت گفته که تیمش با نتیجه سه بر صفر بازی امشب را به سود خود به پایان می‌برد.


1851550

انگولو کانته می‌تواند با بازگشت به موقع در این مقطع از فصل چلسی را از جهنم برنابئو به سلامت خارج کند؟


1851551

لمپارد بهترین عملکرد فردی دوران بازی خود را زیر نظر آنچلوتی تجربه کرده و حالا برابر سرمربی سابق خود قرار گرفته است.


1851552

طرح گرافیکی جالب هواداران رئال پیش از شروع بازی.


1851553

کریم بنزما و وینیسیوس، زوج مخوف این روزهای فوتبال اروپا، این گونه خود را برای بازی بزرگ آماده کردند.

خلاصه بازی را اینجا ببینید.

۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۴
کد خبر: 41366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha