دیدار حساس رئال مادرید - چلسی؛امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ + لینک پخش

تیم‌های چلسی و رئال مادرید امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های چلسی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی چلسی و رئال مادرید ساعت ۲۲:۳۰

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی ۶-۲ در مجموع دو دیدار مقابل لیورپول در مرحله یک‌هشتم نهایی، دوباره به یک تیم انگلیسی خورده است و این بار باید برابر تیم سابقش قرار بگیرد. در طرف مقابل آبی‌ها با غلبه بر بوروسیادورتموند راهی این دور شدند.

آنچلوتی، سرمربی باهوش رئال مادرید، به امید یک قهرمانی دیگر در اروپا است. سرمربی رئال که چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، هنگامی که لیورپول در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی ۲-۰ در آنفیلد پیش افتاد، هیچ نشانه‌ای از وحشت بروز نداد و لوس بلانکوس با زدن پنج گل، تماشاگران آنفیلد را شوکه کرد. اگر فصل جاری آخرین فصل حضور این مربی در رئال باشد، چه چیزی بهتر از یک قهرمانی در اروپا می‌تواند پایان بهتری برای او رقم بزند.

رئال مادرید که در فینال کوپا دل‌ری نیز به مصاف اوساسونا خواهد رفت، قهرمانی شماره ۱۵ در لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان اولویت شماره یک در نظر گرفته است.

از زمان باخت حیرت‌انگیز سه بر صفر مقابل زسکا مسکو در دسامبر ۲۰۱۸، رئال در تمام بازی‌های خانگی در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده و در هر یک از پنج بازی اخیر اروپایی‌اش در برنابئو نیز با پیروزی از زمین بیرون رفته است.

در سوی دیگر با آنکه خبرها حاکی از این بود که لوییس انریکه هدایت چلسی را بر عهده خواهد گرفت اما باشگاه لندنی تصمیم دیگری گرفت. چلسی فرانک لمپارد را رسما به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد تا جایگزین پاتر شود. قرارداد با لمپارد تا پایان فصل جاری است و در صورت عملکرد خوب قراردادش تمدید خواهد شد.

البته چلسی با وجود تغییر مربی، یک شکست دیگر را هم در لیگ برتر تجربه کرد. چلسی در بازگشت دوباره فرانک لمپارد روی نیمکتش به عنوان سرمربی مهمان ولورهمپتون بود که با یک گل شکست خورد.

چلسی در فصل جاری سومین بار متوالی است که به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد. فصل قبل برد ۳-۲ چلسی در برنابئو برای آبی‌ها بیهوده بود زیرا رئال در مجموع ۵-۳ صعود کرد. حالا دقیقاً ۳۶۵ روز پس از پیروزی در پایتخت اسپانیا، لمپارد و تیمش یک مأموریت سخت مشابه را آغاز خواهند کرد.

اخبار دو تیم

تیم پزشکی رئال مادرید روی یک بازیکن مصدوم کار می‌کنند که او فرلاند مندی است که هنوز پس از مصدومیت ساق پا که در تمرین ماه گذشته رخ داد، بهبود نیافت و تنها غایب میزبان در این مسابقه خواهد بود.

در چلسی، حضور میسون مانت در برنابئو تردید بزرگ به شمار می‌آید. آرماندو بروخا و تیاگو سیلوا با مصدومیت روبه‌رو هستند و سزار آزپیلیکوئتا هنوز از مصدومیت بازنگشته است. کوارتت بنوا بادیاشیل، پیر امریک اوبامیانگ، نونی مادوکه و دیوید داترو فوفانا نیز در این بازی حضور ندارند.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، دنی کارواخال، میلیتائو، رودیگر، آلابا، لوکا مودریچ، کاماوینگا، کروس، والورده، بنزما، وینیسیوس جونیور

ترکیب احتمالی چلسی:

کپا، جیمز، فوفانا، کولیبالی، بن چیلول، کواچیچ، آنسو فرناندس، انگولو کانته، رحیم استرلینگ، کای هاورتز، فلیکس

میلان - ناپولی

در دیگر دیدار این دور از رقابت‌ها در مسابقه‌ای تمام ایتالیایی میلان در خانه به دیدار ناپولی صدرنشین سری آ خواهد رفت. در اولین تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا، میلان قصد دارد پیروزی چهار گله خود در دیدار دو هفته قبل را تکرار کرد.

روسونری این هفته، با تساوی بدون گل در خانه مقابل امپولی جایگاهش را در جمع چهار تیم برتر ایتالیا حفظ کرد. اکنون تنها تمرکز تیم استفانو پیولی همین لیگ قهرمانان است؛ چرا که میلان هم از کوپا ایتالیا حذف شده است هم هیچ شانسی برای قهرمانی در سری آ ندارد.

در سوی دیگر پارتنوپی‌ها به دنبال ادامه فصل درخشانشان هستند و به‌زودی نیز قهرمانی خود را در سری آ قطعی خواهند کرد. غایب بزرگ‌ آنها در دیدار رفت برابر میلان اوسیمهن نیجریه‌ای است که به دلیل آسیب‌دیدگی به این بازی نخواهد رسید. شاید ستاره این فصل ناپلولی که زمزمه‌های حضورش در بایرن‌مونیخ به گوش می‌رسد در دیدار برگشت در بندر ناپل مرد گره‌گشای تیم لوچانو اسپالتی باشد.

ترکیب احتمالی میلان:

مایک منیان، کالابریا، توموری، سیمون کیائر، هرناندز، تونالی، کرونیچ، بناسر، دیاز، رافائل لیائو و اولیویه ژیرو

ترکیب احتمالی ناپولی:

مرت، دی‌لورنزو، کیم مین جائه، امیر رحمانی، ماریو روی، آنگویسا، لوبوتکا، زیلینسکی، لوزانو، راسپادوری و کواراتسخلیا

۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
کد خبر: 41340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      1 0
      جهت اطلاع عزیزان، این دیدار در ساعت 24:20 یعنی 9 ساعت قبل با نتیجه 2 بر صفر به نفع رئال مادرید به پایان رسیده است.
      • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
        1 0
        دوست عزیز این خبر چند ساعت قبل از بازی منتشر شده و طبیعی است که نتیجه مشخص شده باشد
      • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
        1 0
        ما هرچه دنبال نتیجه گشتیم نبود
      • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
        1 0
        https://www.radareghtesad.ir/news/41366/%D8%B1%D8%A6%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D9%88-%DA%86%D9%84%D8%B3%DB%8C-%D8%B5%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D9%87%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D9%86%D9%81%D8%B3-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D9%84%D9%85%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86%D8%AF
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      1 0
      آقایان و خانم ها توی یک سطر اون آخرا نتیجه رو بنویسید ....