پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا، بنفیکا - اینترمیلان امروز سه شنبه ۲۲ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ + لینک پخش زنده

تیم‌های بنفیکا و اینترمیلان امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب از ساعت ۲2:۳۰ تیم‌های بنفیکا و اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی بنفیکا و اینترمیلان از شبکه آنتن

عقاب‌ها در اولین دور حذفی کلوب بروژ را نابود کردند تا در فصول متوالی به این مرحله راه پیدا کنند، در حالی که اینتر یک تیم دیگر از پرتغال یعنی پورتو را حذف کرد تا پس از 12 سال به جمع هشت تیم آخر برسد.

این فصل لیگ قهرمانان اروپا برای بنفیکا فوق‌العاده بود و در صدر گروهی قرار گرفت که شامل پاری سن ژرمن و یوونتوس بود و تیم ایتالیایی در مرحله گروهی از رقابت‌ها خارج شد.

شاگردان راجر اشمیت در رقابت‌های امسال شکست نخورده‌اند - آماری که با منچسترسیتی و بایرن مونیخ به اشتراک می‌گذارند - و البته عملکرد آن‌ها در اروپا به این معنی است که باید در بازی لیسبون خود را مدعی بدانند

تنها ناپولی (25) در رقابت‌های امسال بیش از 23 گل بنفیکا به ثمر رسانده است، آماری که باعث نگرانی تیم ایتالیایی می‌شود که اخیراً برای کلین شیت در سری آ تلاش کرده است.

آمار گلزنان در بنفیکا تقسیم شده اما ژائو ماریو 6 بار برای تیم پرتغالی گل زده و رافا سیلوا و گونکالو راموس با استعداد به ترتیب پنج و سه بار دروازه رقبا را باز کرده‌اند.

با این حال، آماده سازی عقاب‌ها برای بازی اینتر باعث شد که آن‌ها در روز جمعه 2-1 از رقیب قهرمانی خود یعنی پورتو شکست بخورند، که منجر به کاهش برتری آن‌ها در صدر جدول رده بندی به 7 امتیاز شد. این اولین باخت آن‌ها در سال 2023 بود و اشمیت امیدوار است که دیگر تکرار نشود.

در مورد اینتر، سال جدید برای تیم سیمونه اینزاگی بسیار بد بوده که توالی بد نتایج آن‌ها از اواخر فوریه چنین چیزی را نشان می‌دهد. با شکست بولونیا پس از پیروزی ستودنی 1-0 مقابل پورتو در اروپا، این شکست به نوعی بود که پس از آن طی 7 بازی تنها یک پیروزی به دست آورده‌اند.

گلزنی برای مردان اینزاگی یک مشکل بوده، به طوری که نراتزوری در سه بازی از این 7 بازی بیش از یک گل به ثمر نرسانده است، و همچنین نتوانسته حتی در تعداد زیادی از بازی‌ها به گل برسد.

ترکیب احتمالی بنفیکا:

ولاچودیموس، ژیلبرتو، سیلوا، وریسیمو، گریمالدو، لوئیس، چیکوینیو، ماریو، سیلوا، اورسنس، راموس

ترکیب احتمالی اینترمیلان:

اونانا، دی آمبروزیو، د وریج، باستونی، دارمیان، بارلا، بروزوویچ، مخیتاریان، دیمارکو، مارتینز، ژکو

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 41304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha