پایان پرونده مسکن مهر در تهران/ عملیات اجرایی مسکن ملی در ده شهر آغاز شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پایان پروژه مسکن مهر در این اداره کل خبر داد.

 گروه صنعت پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، خلیل محبت خواه گفت: کلنگ اجرایی ۱۹ هزار و ۲۲۷ واحد مسکونی اقدام ملی در ۱۰ شهر استان تهران (شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و زیر ۱۰۰ هزار نفر ) به زمین خورد که از این میزان ۷هزار و ۵۵۰ واحد مرتبط با این شهرها و اداره کل راه و شهرسازی تهران و مابقی در حوزه شهرهای جدید پرند و پردیس است.

وی با اشاره به بسته شدن پرونده مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در مهرماه امسال افزود: این برنامه تنها مختص آغاز عملیات اجرایی نبود ، ۲ هزار و ۳۶۷ مورد از آن مجددا مرتبط با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و پروژه های بخش خصوصی است که ۱۲۲۷ مورد از آن در قالب تفاهم نامه به متقاضیان اقدام ملی این استان واگذار شده است.

محبت خواه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴ انبوه ساز با اعتماد به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در ۱۰ شهر استان مستقر شده اند، کارگاههای اقدام ملی را تجهیز کرده اند و در حال طی و تصویب مراحل نهایی نقشه پروژه های ساختمانی هستند که به زودی مرحله اجرای آن پروژه ها آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان از متقاضیان مسکن اقدام ملی درخواست کرد که در زمانبندی مشخص و در اسرع وقت نسبت به تکمیل آورده حساب های خود اقدام کنند تا در افتتاح هرچه سریعتر پروژه ها موثری به دولت باشد.

انتهای پیام/

۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 4128
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha