ببینید | حجت کریمی رئیس هیات مدیره آبی پوشان "استقلال حذف نشده است" / بیانیه باشگاه : مهلت داریم

ضد و نقیض گویی ها درباره استقلال حالا به جایی رسیده که گفته می شود این تیم نه از آسیا حذف شده و نه خطر کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقال تهدیدش می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کریمی رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: حذف استقلال از آسیا صحت ندارد؛ تا ۲۵ خرداد زمان داریم؛ بارگذاری مدارک هم انجام شده است؛ اگر نامه‌ای از سوی AFC مبنی بر حذف استقلال از آسیا آمده منتشر کنند.

مهلت ۵۱ روزه پرداخت طلب استرا آغاز نشده/ فعلا پنجره بسته می‌شود

در شرایطی که برخی زمان اعمال جریمه برای باشگاه استقلال در پرونده استراماچونی را گمانه زنی کرده اند، این باشگاه تاکید کرد هنوز زمان دقیق مشخص نیست.

در توضیح باشگاه استقلال در خصوص مهلت پرداخت طلب استراماچونی آمده است:

«با توجه به اینکه باشگاه استقلال درخواست جزئیات رای را کرده، اجرای رای معلق شده است و هر زمان که جزئیات رای صادر شود، باشگاه استقلال ۲۱ روز جهت اعتراض به آن فرصت دارد. به همین دلیل چون هنوز جزئیات رای اعلام نشده، فرصت ۵۱ روزه برای پرداخت طلب استراماچونی هم آغاز نشده است‌.

این نکته هم لازم به ذکر است که در صورت عدم پرداخت در بازه ۵۱ روزه، پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته می‌شود و در صورتی که در سه پنجره پول پرداخت نشود، احتمال کسر امتیاز و سایر تنبیهات وجود دارد که این احتمال نیز برای سال‌های آینده است.»

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۲
کد خبر: 41255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha