جزییات جدید از مسمومیت ۱۷۵ دانش آموز در مدارس اردبیل

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل از مسمومیت دانش‌آموزان دختر در تعدادی از مداری اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد علی محبوبی‌پور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ۱۹ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز دانش‌آموزان با استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی مواجه شدند که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبوبی‌پور گفت: صبح امروز در تعدادی از مدارس دخترانه اردبیل،‌ دانش‌آموزان با استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی مواجه شدند که بلافاصله پس از این اتفاق،‌ همه دانش‌آموزانی که احساس مسمومیت داشتند، توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل با اشاره به این که عمده این مسمومیت‌ها در ۲ مدرسه، خلبان ذاکر و معراج رخ داده، افزود: در تعدادی از مدارس نیز به‌صورت جزئی این اتفاق رخ داده که تا به این لحظه، ۱۷۵ دانش‌آموز در این حادثه دچار مسمومیت شده‌اند که حال تمامی این دانش‌آموزان در حال بازگشت به شرایط عادی بوده و خوشبختانه اتفاق حادی رخ نداده است.

محبوبی‌پور با بیان این‌که علایم اکثر مراجعه‌کنندگان استرس و اضطراب ناشی از ترس است، اظهار کرد: مردم و خانواده‌های عزیز اخبار مربوط را از طریق مراجع رسمی دریافت کنند و نگرانی در خصوص سلامت دانش‌آموزان نداشته باشند.

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: 41195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha