پخش زنده هفته سی ام لیگ برتر انگلیس؛ منچستر یونایتد - اورتون ساعت ۱۵:۰۰ + لینک

یکی از دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر فوتبال انگلستان امروز از شبکه سه پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شبکه سه سیما از پخش زنده رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در هفته سی ام بین تیم های اورتون و منچستریونایتد خبر داد.

دیدار این دو تیم امروز ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم اورتون ـ منچستریونایتد را بصورت زنده و مستقیم ببینید.

لینک پخش زنده بازی منچستریونایتد ـ اورتون از شبکه سه سیما

سرمربی منچستریونایتد از در دسترس بودن هافبک دانمارکی تیمش در مقاطع پایانی فصل خبر داد.

منچستریونایتد که با شکست دادن برنتفورد به مسیر پیروزی برگشت، امیدوار است با شکست دادن اورتون بتواند جایگاه خود را در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر انگلیس مستحکم کند.

عصر شنبه ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران، منچستریونایتد در چارچوب هفته ۳۰ لیگ برتر در اولدترافورد از اورتون میزبانی می‌کند. صحبت‌های اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی با اورتون را به نقل از منچستراونینگ نیوز می‌خوانید.

  • بازگشت اریکسن:لوک شاو را فردا در دسترس نداریم اما خبر خوب این است که اریکسن به تمرینات برگشته و همراه تیم خواهد بود. من از آن تکل اندی کارول روی پای اریکسن خیلی عصبانی شدم و فکر کردم او را برای کل فصل از دست داده‌ایم اما ریکاوری او خیلی خوب پیش رفت و تیم پزشکی هم خیلی خوب کار کرد. کریستین را برای مقاطع پایانی فصل در دسترس خواهیم داشت. آن تکل خیلی بد بود اما روند درمانی اریکسن جلوتر از برنامه پیش رفت.
  • رویارویی با اورتون: دایچ سرمربی‌ای است که خیلی خوب کار می‌کند و تیمش بسیار آماده است. خروجی فیزیکی بازیکنان اورتون فوق‌العاده است و باید از نظر فیزیکی هم‌سطح آن‌ها باشیم.
  • لزوم داشتن ذهنیت قوی: وظیفه ما این است که ذهنیتی قوی داشته باشیم و این به انتظارات برمی‌گردد. موضوع همیشگی بودن داشتن ذهنیت قوی است. تیمی که در اوج نباشد، فقط در یک مقطع ذهنیت خوبی داشته باشد اما تیمی که می‌خواهد برای کسب جام رقابت کند و در لیگ برتر حضور دارد، باید همیشه ثبات و ذهنیتی قوی داشته باشد.
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 41174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha