اسدی یادگار را منفجر کرد/ شبی شیرین برای پرشورها + فیلم خلاصه بازی

 تراکتور در دیداری خانگی با حضور پرشور هوادارانش موفق به کسب پیروزی مقابل سپاهان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های تراکتور و سپاهان در چارچوب حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۲۱:۳۰ با "۱۰ دقیقه" تاخیر روز جمعه ۱۸فروردین ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام(ره) به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر تی تی ها به اتمام رسید.

بازی در نیمه نخست پایاپای دنبال شد اما تلاش یاران دوتیم برای رسیدن به گل حاصلی به همراه نداشت تا دیدار تراکتور و سپاهان در نیمه اول بدون گل به اتمام برسد.

در دقیقه ۵۸ بازی، فرار پا به توپ گوستاوو واگنین به درون محوطه جریمه سپاهان ریگی را مجبور به خطا کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و اسدی با خونسردی هرچه تمام تر پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای آرام توپ را به تور دروازه سپاهانی ها قرار دهد تا دروازه نیازمند بعد از دو بازی کلین شیت باز شود.

خلاصه بازی تراکتور ۱ - سپاهان ۰

تراکتور با کسب این پیروزی دلچسب ۴۱ امتیازی شد تا به جایگاه پنجم بازگردد و سپاهان نیز با ۵۲ امتیاز با استقلال هم امتیاز شد تا خطر لغزش از صدر را احساس کند.

سرمربی تراکتور با تمجید از تماشاگران تیمش مقابل سپاهان گفت: امروز متوجه شدم چرا پرشور ها در ایران بهترین هواداران فوتبال ایران هستند.

پاکو خمس، سرمربی تراکتور بعد از پیروزی در این بازی گفت: وقتی مقابل حریفان بزرگ قرار می‌گیرید باید در بالاترین سطح بازی کنید و بازیکنان‌مان با اعتماد به نفس بازی کردند و توانستیم سپاهان را شکست دادیم.

او درباره حضور پرتعداد هواداران تراکتور در این بازی گفت: قبلا راجع به هواداران تراکتور برای من گفته بودند و انتظار روبه رو شدن با چنین جوی را نداشتم و جوی یادگار امام فوق العاده بود. امروز متوجه شدم که چرا «پرشورها» در ایران بهترین هواداران فوتبال هستند.

او ادامه داد: ارتباطی که با هواداران گرفتم به من کمک کننده است و این حس و لذتی که مردم از بازی‌ها می‌بردند حتی دلچسب‌تر از قهرمانی است. ما همواره هجومی بازی می‌کنیم و فرقی نمی‌کند رقیب ما کدام تیم است و این چیزی است که من از بازیکنانم خواستم. این مدل از بازی را خواستم و روبه جلو بازی می‌کنیم.

سرمربی تراکتور با اشاره وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم در یادگار امام بازی کنیم و به تماشاگران نیاز داریم اما این زمین باید بهتر باشد و بعد از امروز باید زمین عوض شود و شرایط خوبی ایجاد شود تا فصل بعد در یادگار امام بازی کنیم. همینطور تشکر می‌کنم از کسانی که تلاش کردند زمین بازی بهتر شود. امشب چمن یادگار متفاوت‌تر از هفته‌های قبل بود. مسئولان شهر و باشگاه باید چمن یادگار را ترمیم کنند.

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 41158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha