پخش زنده بازی یاران فرهاد مجیدی؛بنی یاس - الاتحاد کلبا؛ جمعه ساعت  ۲۱:۳۰ + لینک پخش

دیدار تیم های بنی یاس و الاتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در لیگ برتر امارات امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال بنی یاس و الاتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی امروز راس ۲۱:۳۰ در لیگ برتر امارات به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی بنی یاس - الاتحاد کلبا از آنتن

فرهاد مجیدی: بازیکنانم تمایل شدید و زیادی به پیروزی دارند

اتحاد کلباء امروز در دیداری از هفته بیست و دوم رقابت های ادنوک لیگ امارات به مصاف بنی یاس می‌ رود.فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از این دیدار به شاگردانش توصیه کرد که عملکرد خوب فنی خود را به نتایج مثبت تبدیل کنند.

ببرها از هفته شانزدهم تاکنون طعم پیروزی را نچشیده اند و خود را برای دیدار با بنی یاس آماده می‌کنند. تیمی که در جدول رده بندی، ۲ پله پایین تر از کلباء ایستاده و در رده دهم قرار دارد.

مجیدی در این کنفرانس مطبوعاتی، شکست تلخ سه بر صفر برابر النصر در دیدار هفته گذشته را یادآور شد. مسابقه ای که او به دلیل محرومیت، روی سکوها حضور داشت

سرمربی سابق استقلال گفت: بعد از آن دیدار با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم که عملکرد خوب باید با نتایج مثبت همراه باشد. ما بازی خوبی مقابل حریف انجام دادیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم.مجیدی ادامه داد: از آنها (بازیکنان) خواستم در بازی بعدی مقابل بنی یاس که یکی از تیم های عالی لیگ است، تمرکز خود را افزایش دهند.

سرمربی ۴۶ ساله کلباء ادامه داد: آنها بازیکنان خارجی در سطح بالایی دارند، بنابراین باید مراقب باشیم. ما باید با هوش بالا و تمرکز کافی مقابل بنی یاس بازی کنیم تا امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم.. مجیدی در پایان اظهارات خود گفتدر طول هفته و در تمریناتی که برگزار کرده ایم، متوجه تمایل شدید و زیاد بازیکنانم برای برتری در این مسابقه شده ام و امیدوارم در این دیدار به پیروزی برسیم.

۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 41143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیرحسین IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      0 0
      میخوام بازی نگاه کنم