درویش: گل‌محمدی فصل بعد با ما قرارداد دارد

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید تیمش مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای ندارد و همه مدارک را تنظیم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برتری ۳ بر صفر این تیم برابر ملوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان بازی خوبی به نمایش گذاشتند و پیروز شدند. بازیکنان مصدوم به لیست تیم برگشتند و بازی روانی را انجام دادیم. این پیروزی، عیدی برای هوادارانی که در سخت‌ترین شرایط کنار تیم بودند.

او درباره ارسال مدارک حرفه‌ای پرسپولیس به AFC توضیح داد: طی ماه‌های اخیر، همکاران ما فعالیت زیادی حتی تا ساعات ۳ یا ۴ صبح برای بارگزاری این مدارک داشتند. یکسری کارهای نرم‌افزاری باید صورت می‌گرفت و مشکلات مالی وجود داشت که از گذشته به ارث مانده بود. حتی بدهکاری وجود داشت که طرف فوت کرده بود و مجبور به پیدا کردن وکلای آن‌ها بودیم. در هر صورت خدا کمک کرد و همکاران زحمت کشیدند. آن‌هایی که بدهی‌هایشان ثبت شده و به باشگاه اعلام شده بود، پرداخت کردیم و تا ۱۰ فروردین مدارک بارگذاری شد و مشکلی برای گرفتن مجوز حرفه‌ای نداریم.

درویش ادامه داد: پرسنل باشگاه مجبور بودند تا ۳ صبح کار کنند و این که می‌گویند از پرسپولیس حمایت شده، همین حمایت‌های پرسنل ما بوده است. چندین طلبکار حساب‌های ما را بسته‌اند و در خصوص کالدرون هم پنجره ما به دلیل بدهی بسته شد اما یکی از پس از دیگری تلاش کردیم آن‌ها را رفع کنیم و در حال انجام بقیه کارها هستیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص ابقای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم برای فصل بعد در صورت کسب هر نتیجه‌ای توضیح داد: به هر حال ایشان تا سال بعد با ما قرارداد دارند و سرمربی ما هستند.

وی درباره بیانیه سازمان خصوصی و انتخاب هیات مدیره پرسپولیس توسط آن‌ها گفت: من نمی‌دانم دستورالعمل آن‌ها چه چیزی است اما اگر مجوزی گرفته باشند، برای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم می‌گیرند اما این چیزی را تغییر نمی‌دهد و ما وظیفه داریم تا روزی که هستیم، مایه خوشحالی هوادارانی که در سرما و گرما و روزهای سخت کنار تیم بودند را فراهم آوریم. هیات مدیره ما تکمیل است و اگر آن‌ها قرار است تصمیم بگیرند، بهتر است از خودشان بپرسید.

درویش اضافه کرد: اساس کار این است که یک کمیته مصارف به وجود آمد تا اگر هزینه‌ای می‌کنیم، مجوز را از آن‌ها بگیریم.

۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۰
کد خبر: 41121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha