ال‌کلاسیکوی پرحاشیه؛دیدار رئال - بارسا چهارشنبه ۱۶ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ + لینک پخش زنده

رئال مادرید امشب در جام حذفی فوتبال اسپانیا مقابل بارسلونا به میدان می‌رود تا شاهد یکی دیگر از ال‌کلاسیکوهای ناب اسپانیا باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در جم حذفی اسپانیا امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند.

علاقمندان به فوتبال اسپانیا می توانند این بازی را از طریق لینک زیر ببینند:


لینک پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا

بارسا که ماه گذشته در برنابئو توانست رئال را در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری ۰-۱ شکست دهد، امشب در نوکمپ میزبان کهکشانی‌هاست و با یک تساوی نیز راهی فینال خواهد شد. بارسا در شرایطی به این بازی رسیده که در سه رویارویی اخیر برابر رئال پیروز شده است. تیم ژاوی در فینال سوپرجام اسپانیا رئال را ۳-۱ شکست داد.

1838832

در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری ۰-۱ پیروز شد و در بازی برگشت لالیگا که سه هفته پیش در نوکمپ برگزار شد نیز به پیروزی ۲-۱ دست یافت. اگر بارسا امشب نیز رئال را شکست دهد، ژاوی اولین مربی تاریخ بارسلونا خواهد شد که در یک فصل به چهار برد متوالی برابر رئال دست یافته است. دو تیم یک بار دیگر نیز در این فصل به مصاف هم رفته اند و رئال در آن بازی ۳-۱ پیروز شد(دیدار رفت لالیگا).

1833942

آخرین بار که بارسا در یک فصل چهار بار رئال را شکست داد، به ۴۰ سال پیش و فصل ۸۳-۱۹۸۲ برمی‌گردد؛ با این تفاوت که چهار پیروزی بارسا متوالی نبود. بارسا در دو بازی رفت و برگشت لالیگا، فینال کوپا دل ری و بازی برگشت فینال جام اتحادیه رئال را مغلوب کرد.

همچنین بارسا در تاریخ خود یک بار در پنج بازی متوالی رئال را شکست داده است. آبی و اناری‌ها بین فصل‌های ۰۹-۲۰۰۸ و ۱۱-۲۰۱۰ با هدایت پپ گواردیولا موفق به انجام این کار شدند. باید دید ژاوی در ادامه می‌تواند به این رکورد هم برسد یا خیر.

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 41067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha