لیست عریض و طویل والیبالی ها برای دریافت ویزای آمریکا!

دبیرکل فدراسیون والیبال در مورد دلیل حضور تعدادی از اعضای فدراسیون در فهرست اولیه برای اخذ ویزای آمریکا توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، جام ملت‌های ۲۰۲۳ از ۱۶ خرداد ماه آغاز می‌شود و هفته اول، دوم، سوم و دور نهایی به ترتیب به میزبانی ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان برگزار می‌شود. فدراسیون والیبال برای کسب ویزای آمریکا فهرست اولیه‌ای در نظر گرفته که قرار است به آنکارا بروند تا کارهای لازم برای اخذ ویزای آمریکا را انجام بدهند. نکته قابل توجه حضور افرادی از بدنه فدراسیون و همچنین چند نفر است که سمت خاصی ندارند.

میلاد تقوی، دبیرکل فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایسنا در مورد فهرست اولیه فدراسیون برای کسب ویزا جهت حضور در هفته سوم جام ملت‌های ۲۰۲۳ بیان کرد: به دلیل شرایط خاص و زمان درخواست ویزای آمریکا همان ابتدا در جلساتی با آقای فابیو مدیر اجرایی فدراسیون جهانی والیبال و مسئولان فدراسیون والیبال آمریکا خواستار تسریع و همکاری هر چه بیشتر برای اخذ ویزای تیم ایران شدیم. با توجه به حساسیت بازی‌های هفته سوم و تجربه تیم‌های ورزشی اعزامی در رشته‌های دیگر به این کشور میزبان، پس از بررسی‌های متعدد در راستای جلوگیری از هر گونه مشکل برای تیم ملی بزرگسالان تصمیم گرفتیم برای جایگاه‌های مختلف در تیم فرد جایگزینی نیز معرفی گردد تا در صورت عدم صدور ویزا و بروز هر گونه مشکلی برای برخی افراد تیم ملی بدون هیچ مشکلی به عملکرد خود ادامه دهد. البته این مسئله یک موضوع عادی است و در تمام مسابقات لیست اولیه ارسالی از لیست اعزامی تعداد افراد بیشتری را در بر می‌گیرد اما در نهایت فدراسیون با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور بر اساس مصوبه شورای برون مرزی و معمولا حتی کمتر از تعداد مصوب به بازی‌ها اعزام می‌کند.

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه فهرست اولیه اعلام شده برای هفته اول و دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ مشترک است و صرفا محدود به آمریکا نیست، ادامه داد: در مورد سه ماه آینده صحبت می‌کنیم و هنوز اردو برگزار نشده که نفرات انتخاب شوند. این لانگ لیست(لیست اولیه) هم برای انجام کارهای مربوط به ویزا است. هر سال هم اسامی اعلام شده بیشتر از نفراتی است که در نهایت اعزام می‌شوند.

او در مورد حضور نام خود و برخی از اعضای فدراسیون در این فهرست گفت: منطقی است که به عنوان دبیر کل فدراسیون یا آقای مرادی به عنوان نایب رئیس در این لیست باشیم چون در صورت بروز مشکل باید یکی از مسئولان فدراسیون حضور داشته باشند تا به امور رسیدگی کنند.

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 41053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha