ببینید: دونالد ترامپ رسما بازداشت شد

امروز دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا به اتهام جنایی پرداخت حق السکوت به یک پورن استار برگزار می‌شود. ترامپ هنگام ورود به دادگاه منهتن توسط پلیس بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد خوان مانوئل مرچان، قاضی تاریخ‌ساز دادگاه منهتن است که برای اولین بار در تاریخ مسئولیت قضاوت درباره پرونده اتهامی یک رئیس جمهوری سابق آمریکا را برعهده دارد.

امروز دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا به اتهام جنایی پرداخت حق السکوت به یک پورن استار برگزار می‌شود. ترامپ هنگام ورود به دادگاه منهتن توسط پلیس بازداشت شد.

قاضی دادگاه ترامپ کیست؟

دونالد ترامپ رسما بازداشت شد
خوان مانوئل مرچان، قاضی تاریخ‌ساز دادگاه منهتن است که برای اولین بار در تاریخ مسئولیت قضاوت درباره پرونده اتهامی یک رئیس جمهوری سابق آمریکا را برعهده دارد.

مرچان قاضی دیوان عالی قضای نیویورک است و دوازده سال سابقه قضاوت در این کرسی را دارد.

ترامپ که هرگونه کار خلاف قانونی را انکار می کند در شبکه اجتماعی تورث سوشال روز جمعه نوشته بود که قاضی مرچان از او متنفر است.

این اولین بار نیست که این دو نفر با هم روبرو می شوند.

مرچان شصت ساله سال گذشته قضاوت درباره شرکت ساخت و ساز ترامپ را نیز برعهده داشت. این پرونده به محکومیت مدیر مالی سازمان ترامپ به اتهام تقلب مالیاتی منجر شد.

ترامپ بازداشت شد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا وارد دادگاه منهتن شد. در پی رسیدن به دادگاه، و در آستانه آغاز محاکمه او در حال حاضر در بازداشت پلیس است.

او اولین رئیس جمهوری سابق آمریکاست که توسط پلیس بازداشت می‌شود و در دادگاه با اتهام ارتکاب جرم روبرو شده است.

ترامپ از طریق دری حفاظت شده وارد دادگاه شده است. هلیکوپترها بر فراز آسمان در پروازند و حامیان و معترضان به رئیس جمهوری سابق امریکا در برابر دادگاه در حمایت و یا انتقاد از او شعار می دهند.

پلیس اعضای رسانه‌ها را به داخل ساختمان هدایت کرده است که می‌تواند نشانه آغاز روند محاکمه باشد.

اتهام دونالد ترامپ چیست؟

ترامپ اولین رئیس جمهوری آمریکاست که به یک جرم جنایی متهم شده و قرار است در اولین جلسه دادگاه مربوط به اتهام پرداخت حق السکوت به یک ستاره فیلم های پورن حاضر شد.

محاکمه او مانع نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نخواهد شد. وکلای آقای ترامپ از او در برابر اتهام «پرداخت حق‌السکوت به ستاره پورن» دفاع خواهند کرد.

ترامپ برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ اعلام آمادگی کرده است.

شبکه خبری سی ان ان گزارش کرده آقای ترامپ تنها یک جمله و نه بیشتر در جمع خبرنگاران و جمعیت بیرون از دادگاه خواهد گفت.

۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 41033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha