بحران در پاری سن ژرمن در شب ممنوعیت افطار/ خرما و یک بطری آب کابوس فدراسیون فوتبال فرانسه + عکس و فیلم خلاصه بازی

پاری سن ژرمن در ادامه روزهای تلخ خود با گالتیه این بار برابر لیون در لیگ فرانسه شکست خورد. این‌ دومین شکست پیاپی تیم‌ پاریسی در لیگ فرانسه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته بیست و نهم‌ رقابت‌های لیگ فرانسه، پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خود از لیون پذیرایی‌ کرد.

پاری سن ژرمن در این بازی خانگی باوجود آنکه مسی و ام باپه رادار خط حمله خود داشت اما در نهایت با یک گل شکست خورد تا روزهای تلخ تیم با گالتیه ادامه داشته باشد. این دومین شکست پیاپی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه به شمار می آید. این تیم در هفته بیست و هشتم هم با دو گل برابر رن شکست خورده بود.البته پاری سن ژرمن باوجود این دو شکست پیاپی همچنان در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند اما اختلافش با تیم دوم تنها به شش امتیاز کاهش پیدا کرد.

با این نتایج ناامید کننده ای که پاری سن ژرمن به دست آورده است به ویژه بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا بسیار بعید است که سران باشگاه به ادامه همکاری با گالتیه علاقه داشته باشند.

هواداران PSG فدراسیون فوتبال فرانسه را به باد تمسخر گرفتند

اقدام فدراسیون فوتبال فرانسه در منع افطار بازیکنان مسلمان در جربان بازیها باعث شد که هواداران پاری سن ژرمن در دیدار برابر لیون این تصمیم را به باد تمسخر گیرند.هواداران پاری سن ژرمن در این بازی به اقدام اخیر فدراسیون فوتبال این کشور اعتراض کردند و با دست نوشته ای که به ورزشگاه آوردند آن را به باد تمسخر گرفتند.


بحران در پاری سن ژرمن در شب ممنوعیت افطار/ خرما و یک بطری آب کابوس فدراسیون فوتبال فرانسه + عکس و فیلم خلاصه بازی

فدراسیون فوتبال فرانسه اخیرا دستور داد بازیها در این کشور به خاطر ماه رمضان نباید قطع شود؛ به طوریکه به داوران هشدار داد که اجازه افطار به بازیکنان را در جریان بازیها ندهند.هواداران پاری سن ژرمن به این تصمیم در جریان دیدار با لیون اعتراض کردند؛ به طوریکه این دست نوشته را به ورزشگاه آوردند: "خرما و یک بطری آب، کابوس فدراسیون فوتبال فرانسه."

رسانه های محلی فرانسه گزارش دادند که فدراسیون فوتبال فرانسه ایمیلی به داوران فرانسوی ارسال کرده و به آنها یادآوری کرده است که مسابقات را در ماه رمضان قطع نکنند.

این در حالی است که پیش از این لیگ برتر انگلیس اعلام کرد به خاطر فوتبالیستهای مسلمانی که در ماه رمضان از خوردن و آشامیدن در ساعات روز خودداری می کنند در هنگام غروب خورشید و افطار، بازیها برای مدتی قطع شوند.

با این حال، در مسابقات لیگ دسته ۱ فرانسه چنین وقفه هایی وجود نخواهد داشت.

در نامه ارسالی از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه به داوران آمده است: این وقفه ها با مفاد اساسنامه فدراسیون فوتبال فرانسه مطابقت ندارد. فدراسیون و ارگان‌های آن باید از ارزش‌های اساسی جمهوری فرانسه محافظت کنند و بر این اساس باید از هرگونه تبعیض یا زیر سوال بردن شخصیت یک شخص به‌ویژه بر اساس شرایط سیاسی و مذهبی جلوگیری کنند. هر فردی که این مقررات را نقض کند مشمول برخورد انضباطی و یا قانونی خواهد شد.

در نامه کمیته داوران فدراسیون آمده است: هرگونه بیانیه یا اقدام با ماهیت سیاسی، عقیدتی، مذهبی و صنفی ممنوع است.

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
کد خبر: 40964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha