خطوط هوایی ژاپن ۳۵۰۰ شغل را کاهش می‌دهد

خطوط هوایی ژاپن تعدیل نیروی گسترده‌ای خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روزنامه یومیوری ژاپن گزارش داد که شرکت هواپیمایی آنا قصد دارد طی مدت سه سال حدود ۳۵۰۰ شغل را به دلیل بیشترین ضرر سالیانه خود درپی بحران ویروس کرونا، کاهش دهد.

این روزنامه روز یکشنبه نوشت: از دست دادن این مشاغل بخشی از برنامه گسترده بازسازی تجاری شرکت آناست که روز سه‌شنبه اعلام خواهد شد چرا که این خطوط هوایی در تلاش است تا هزینه‌های ثابت خود را به دلیل افت طولانی‌مدت تقاضا برای مسافرت‌های هوایی، کاهش دهد.

بر اساس این مقاله، شرکت هواپیمایی آنا که تا سال گذشته ۴۳۵۰۰ نیروی کار داشت قصد دارد تا سال منتهی به مارس ۲۰۲۳ از طریق جابه‌جایی‌های کارمندان و توقف استخدام این برنامه کاهش شغل را اجرا کند.

یومیوری همچنین در این گزارش نوشت که شرکت آنا به عنوان بخشی از اقدامات کوتاه‌مدت خود در حال بررسی اعزام موقتی نیروی انسانی خود به چند شرکت دیگر از جمله تویوتا موتور و فروش ۳۰ فروند هواپیمای پهن‌پیکر گران‌قیمت خود است.

روزانه اقتصادی نیکی ژاپن نیز روز یکشنبه در گزارشی جداگانه اعلام کرد که پیش‌بینی می‌شود رقیب آنا یعنی هواپیمایی ژاپن (JAL) برای دوره سه‌ماهه ژوئیه تا سپتامبر ضرر عملیاتی حدود ۸۵ میلیارد ین را گزارش کند.

به گفته این روزنامه، شرکت هواپیمایی ژاپن در حالی که طی این دوره پروازهای مسافربری بین‌المللی ۹۷ درصد کاهش یافت، با ضرر و زیان شدیدی روبرو شد.

۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
کد خبر: 4086
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha