بایدن: نرخ بیکاری در دوران کرونا رشد داشته است

جو بایدن گفت که در دوران بحران کرونا نرخ متوسط بیکاری در آمریکا افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در سخنانی در ایالت پنسیلوانیا گفت میانگین بیکاری در آمریکا رو به افزایش است و مردم از پرداخت وام‌های مسکن خود در دوران شیوع ویروس کرونا عاجز شدند.

بایدن افزود روز گذشته (جمعه) بالاترین میانگین ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا ثبت شد. در حالی که رئیس‌جمهور اصرار دارد بگوید از مرحله گسترش کرونا عبور کرده‌ایم.

وی افزود فقط طبقه ثروتمند و منافع شرکت‌های آنها برای دونالد ترامپ اهمیت دارد. ترامپ با تمدید بسته‌های کمک به شهروندان برای مقابله با کرونا مخالفت می‌کند.

بایدن در ادامه تأکید کرد ترامپ وقتی پرونده‌های مالیاتی را دست‌کاری می‌کند؛ فکر می‌کند باهوش است. ما به تازگی کشف کردیم او یک حساب بانکی در چین دارد.

بایدن گفت برنامه اقتصادی من به‌گونه‌ای است که افزایش نیافتن مالیات‌ها برای شهروندان عادی و افزایش مالیات برای شرکت‌های بزرگ همچنین کاهش قیمت دارو را طبق برنامه تأمین سلامت به میزان ۶۰ درصد تضمین می‌کند.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تصریح کرد ترامپ هر اندازه هم که دروغ بگوید؛ در زمینه زیرساخت‌ها برای کشور هیچ دستاوردی نداشته است. برنامه من برعکس برنامه ترامپ که فقط در دروغگویی و فریاد زدن مقابل دوربین مهارت دارد، واقع‌بینانه است.

بایدن افزود همه می‌دانند دونالد ترامپ چه کسی است و زمان پس گرفتن دموکراسی در کشورمان فرا رسیده است.

۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
کد خبر: 4060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha