بازی معوقه حیثیتی نفس گیر در سیرجان / گل گهر - فولاد ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه + لینک پخش زنده

دیدار معوقه تیم های فوتبال فولاد و گل گهر از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز جمعه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، این بازی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی سیرجان برگزار می شود، بازی که به دلیل حضور فولادی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد تا امروز تکلیف تیم صعودکننده به مرحله بعد و حریف پرسپولیس در یک چهارم نهایی مشخص شود.

لینک پخش زنده بازی گل گهر و فولاد در جام حذفی امروز ساعت ۱۶:۳۰

گل گهر در حالی پا به میدان رقابت با فولاد می گذارد که به تازگی در راس کادرفنی خود دچار تغییراتی شده و امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است، البته به خواسته قلعه نویی او امروز هم روی نیمکت سیرجانی ها می نشیند و بعد رسما جدا می شود. مطمئنا قلعه نویی در بازی خداحافظی خود نمی خواهد بازنده باشد و می خواهد با برد و خاطره شیرین سیرجان را به مقصد کمپ تیم ملی در تهران ترک کند.

در آن سوی میدان نیز فولادی قرار دارد که این تیم هم به تازگی منصوریان را روی نیمکت خود داشته است، منصوریانی که در سه بازی لیگ برتر با فولاد به یکد برد، یک تساوی و یک شکست دست پیدا کرده و در حالی در جدال با امیر قلعه نویی سرمربی سابق خود در استقلال قرار گرفته است، که به دنبال برد از این بازی بوده تا فولادی را که دست شان از کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ کوتاه است، حداقل در جام حذفی به جام و آسیا برساند.

این بازی باتوجه به رو در رویی منصوریان و قلعه نویی و نیز انگیزه دو سرمربی برای فتح این مرحله، می تواند دیدنی و جذابی باشد.

برنده این تقابل حساس در مرحله بعد جام حذفی با یک قرعه دشوار رو به رو است. با قرعه‌کشی انجام شده، پرسپولیس انتظار یکی از این دو تیم را در یک چهارم نهایی می‌کشد و گل گهر و فولاد در مرحله بعد با قرعه به مراتب دشوارتری رو به رو هستند.

۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
کد خبر: 40454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha