کاپیتان پرسپولیس، مالک تیم اماراتی شد

سپهر حیدری مراحل پایانی این انتقال را پشت سر می‌گذارد و در این راستا کادرفنی‌اش را نیز انتخاب کرده است تا شرایط حضوری موفق در لیگ دسته دوم امارات را پشت سر بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سپهر حیدری مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس که از چندی پیش کار مربیگری و همچنین فعالیت در رده پایه را دنبال می‌کرد، این موضوع را در امارات نیز پیگیری کرده بود و دو سالی است که آکادمی خود را در دوبی نیز راه‌اندازی کرده است.

اکنون، اما جدیدترین خبر در این رابطه مربوط به خریداری تیمی در لیگ دسته دوم توسط سپهر حیدری است. مدافع اسبق پرسپولیس مراحل پایانی این انتقال را پشت سر می‌گذارد و در این راستا کادرفنی‌اش را نیز انتخاب کرده است تا شرایط حضوری موفق در لیگ دسته دوم امارات را پشت سر بگذارد.

در این راستا کادرفنی تیمی که سپهر حیدری خریداری کرده و قصد حضور در فصل آتی لیگ این کشور را دارد، از کشور کرواسی، هلند، المان و برزیل هستند و هدفگذاری خود را نیز صعود به دسته بالاتر قرار داده‌اند.

باید دید سپهر حیدری در چالش جدیدی که انتخاب کرده چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و با توجه به آزاد شدن حضور بازیکنان ایرانی در لیگ این کشور، چه بازیکنانی از ایران را در تیم خود خواهد پذیرفت.

۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳
کد خبر: 40450
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha