بازی مهدی طارمی و پورتو برابر اینتر را ببینید - امشب ساعت ۲۳:۳۰ + لینک پخش زنده

یاران مهدی طارمی برای عبور از سد اینتر در لیگ قهرمانان ۹۰ دقیقه حساس را در پیش رو خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه‌ شب با برگزاری دو دیدار ادامه خواهد یافت که در مهم‌ترین بازی پورتو در خانه به دیدار اینتر خواهد رفت. پورتو برای حذف رم و یوونتوس در این مرحله از رقابت‌ها به ترتیب در فصل‌های ۱۹-۲۰۱۸ و ۲۱-۲۰۲۰ به وقت اضافه نیاز داشت. اگر بازی اول در سن‌سیرو اتفاقی بوده باشد، پورتو ممکن است ۳۰ دقیقه علاوه بر وقت‌های معمول برای کنارزدن اینتر نیاز داشته باشد.

برتری خفیف اینتر نمی‌تواند تضمینی کافی برای صعود این تیم به دور بعدی باشد و قطعا پورتو در خانه این توانایی این را دارد که ورق را برگرداند و گل خورده را مقابل هواداران خودی جبران کند.

لیگ قهرمانان اروپا / پورتو تن به تساوی داد و به رغم شایستگی از جام کنار رفت + فیلم خلاصه بازی


لینک پخش زنده بازی پورتو و اینتر امروز ساعت ۲۳:۳۰

ترکیب احتمالی پیش‌بینی‌شده

پورتو: دیوگو کاستا، ژائو ماریو، پپه، مارکانو، زیدو، آندره فرانکو، اوریبه، گروییچ، گالنو، مهدی طارمی، ادواردو پپه
محروم: اوتاویو

اینتر: اونانا، میلان اشکرینار، آچربی، باستونی، دارمیان، بارلا، هاکان چالهان اوغلو، هنریک میخیتاریان، دی‌مارکو، مارتینس و روملو لوکاکو

راهنمای فرم

پورتو

فرم (همه مسابقات): برد، برد، باخت، باخت، برد، برد
عملکرد: دوم در لیگ، حضور در نیمه نهایی جام حذفی پرتغال، قهرمان جام اتحادیه پرتغال

اینتر

فرم (همه مسابقات): مساوی، برد، برد، باخت، برد، باخت
عملکرد: دوم در سری آ، حضور در نیمه‌نهایی کوپاایتالیا

پورتو در چند وقت اخیر دچار مصدومیت بازیکنان اصلی خود شده است و سرخیو کونسیسائو نگران است که چگونه بدون تاثیرگذارترین بازیکن خود یعنی اوتاویو که محروم است، به بازی برگردد و باید دید قهرمان پرتغال با غیبت او کنار خواهد آمد یا خیر. شکست خانگی اخیر مقابل ژیل‌ویسنته ضربه بزرگی در رقابت برای قهرمانی در لیگ پرتغال به این تیم وارد کرد و این احساس را ایجاد کرده است که اکنون لیگ قهرمانان هدف اصلی باشگاه پورتو است اما اگر پورتو بخواهد از فصل رویایی خود در سال ۲۰۰۴ تقلید کند، به مهدی طارمی نیاز دارد تا توانایی‌های گلزنی خود را دوباره پیدا کند. این بازیکن ایرانی در ۱۱ بازی اخیرش تنها دو بار موفق به گلزنی شده است.

نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام نسخه از اینتر را در دیدار برگشت خواهیم دید. اینتر چند روز پس از شکست پورتو، مقابل بولونیا شکست خورد و فصل سینوسی خود را ادامه داد. اینتر در این فصل در هفت بازی در سری آ شکست خورده است. با این حال، لائوتارو مارتینس پس از قهرمانی در جام جهانی با آرژانتین به درخشش خود ادامه می‌دهد و سال ۲۰۲۳ در تمام رقابت‌ها برای نراتزوری ۹ گل به ثمر رسانده است.

در دیدار رفت چه اتفاقی افتاد؟

در نیمه نخست بازی، اینتر عملکرد بهتری داشت و فرصت‌های خوبی را هم خلق کرد که درخشش سنگربان پورتو اجازه نداد که دروازه‌اش باز شود. در نیمه دوم پورتو شروع بسیار خوبی داشت و نزدیک بود که به گل برسد که درخشش سنگربان اینتر اجازه نداد تا توپ طارمی تبدیل به گل شود. در دقیقه ۷۸ اوکتاویو بازیکن پورتو کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

در دقیقه ۸۲ مهدی طارمی تعویض شد و چهار دقیقه بعد اینتر توانست تک گل پیروزی‌بخش خود را توسط‌ لوکاکو به ثمر رساند تا در نهایت با همین نتیجه به پیروزی دست پیدا کند و امیدوار به صعود شود.

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 40359

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha