اولتیماتوم دبیر به کشتی‌گیران: حق اظهار نظر سیاسی ندارید

رییس فدراسیون کشتی در جلسه‌ای خطاب به کشتی‌گیران تاکید کرد: حق اظهار نظر درباره مسائل سیاسی و یا مدیریتی را ندارید و تنها باید به فکر تمرین و مبارزه باشید تا تمرکزتان را از دست ندهید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در جلسه‌ای که با کشتی‌گیران در محل اردوی تیم های ملی برگزار کرد، آن ها را از اظهار نظر درباره مسائل سیاسی و یا مدیریتی کشتی منع کرد.

دبیر خطاب به کشتی‌گیران گفت: ما با وجود همه مشکلات و محدودیت های مالی، بهترین امکانات را برای شما فراهم کرده‌ایم تا با کمترین دغدغه تنها به دنبال تلاش و تمرین و کسب موفقیت در عرصه های بین المللی برای کشور باشید. اگر انتقادی نسبت به مدیریت هیات های کشتی استانتان دارید نباید مصاحبه کنید. شما باید این موارد را به من اطلاع بدهید تا من به عنوان رییس فدراسیون آن را پیگیری کنم تا مشکلتان حل شود.

رییس فدراسیون کشتی در این جلسه تاکید کرد: کشتی گیر نباید درباره مسائل سیاسی یا مدیریتی اظهار نظر کند چرا که تمرکز خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند با همه توان برای کسب موفقیت تلاش کند. وظیفه ما فراهم کردن امکانات برای شماست و شما هم وظیفه‌ای جز تمرین و کشتی گرفتن ندارید.

وی همچنین از عملکرد رییس هیات کشتی خوزستان دفاع کرد و گفت: رییس هیات کشتی این استان هزینه‌های میلیاردی را تنها با هدف کمک به کشتی از جیب خود پرداخت کرده و برنامه های بسیار خوبی را برای کشتی خوزستان در نظر دارد که میلیاردها تومان هزینه دارد.

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 40338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha