ساپینتو پشت سر مورایس / پرتغالی‌ها دوئل می‌کنند + فیلم خلاصه بازی

استقلال با پیروزی ۲ بر صفر مقابل فولاد در هفته بیست و سوم لیگ برتر فولاد به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد و حالا نزدیک‌ترین تعقیب‌ کننده نسبت به سپاهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فولاد و استقلال دیشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. با این نتیجه استقلال ۴۶ امتیازی شد تا از باخت دیروز پرسپولیس مقابل سپاهان صدرنشین استفاده کند و با یک امتیاز بیشتر به رده دوم صعود کند و فاصله سه امتیازی با سپاهان مواریس را هم حفظ کند. فولاد هم با ۲۸ امتیاز در رده هشتم جای گرفت.

فیلم خلاصه بازی را ببینید:

فولاد صفر - استقلال ۲

گل‌ها: کوین یامگا در دقیقه ۵۲ و مهدی قایدی در دقیقه ۷۶ برای استقلال

کارت زرد: سعید مهری و حسین حسینی از استقلال و مهدی غبیشاوی از فولاد

کارت قرمز: -

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ایوب والی، حمید بوحمدان (الکس آلگریا، دقیقه ۶۸)، علیرضا کوشکی، اشکان دژاگه، روبرتو تورس، عارف آقاسی، سعید واسعی، سینا مریدی (محمد آبشک، دقیقه ۶۸) و سعید آقایی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (صالح حردانی، دقیقه ۸۲)، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری (امید حامدی‌فر، دقیقه ۷۲)، آرش رضاوند (زبیر نیک‌نفس، دقیقه ۸۲)، مهدی قایدی (رضا میرزایی، دقیقه ۸۲)، محمد محبی و ارسلان مطهری (پیمان بابایی، دقیقه ۷۲).

دقایق حساس بازی

نیمه اول

دقیقه ۱۳: ارسال استقلالی‌ها از جناح راست به داخل محوطه جریمه فولاد روی سر سعید مهری فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن درست به جایی رفت که کریستوفر کنت حضور داشت تا این توپ را به راحتی در اختیار بگیرد.

دقیقه ۱۴: ارسال خطرناک سعید آقایی از جناح چپ فولاد با هوشیاری عارف غلامی به کرنر رفت.

دقیقه ۲۱: شوت واسعی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: شوت از راه دور جعفر سلمانی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: اشتباه مهلک حسین حسینی در کنترل توپ نزدیک بود منجر به باز شدن دروازه استقلال شود اما سعید واسعی در موقعیت تک به تک با کاپیتان آبی‌ها، توپ را به بیرون زد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: شوت دقیق و سهمگین سعید مهری از پشت محوطه جریمه فولاد با واکنش عالی کنت به کرنر رفت.

دقیقه ۵۲ (گل اول استقلال): کار ترکیبی خوب بازیکنان استقلال روی ضربه کرنر منجر به ثمر رسیدن گل نخست آبی‌پوشان شد. در این صحنه، ارسال کرنر سعید مهری به میانه محوطه جریمه فولاد با ضربه سر محمد محبی به تیر دوم رسید تا کوین یامگا بدون این که یارگیری شده باشد دروازه فولاد را باز کند و ششمین گل فصلش را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۶: شوت پای چپ سعید مهری از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: روبرتو تورس با عبور از مدافع پیش رویش وارد محوطه جریمه استقلال شد و سعی کرد با شوتی به زاویه مخالف دروازه حسینی را باز کند اما ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. البته بازیکنان فولاد معتقد بودند که این توپ با واکنش حسینی به کرنر رفته اما داور چنین اعتقادی نداشت و ضربه دروازه اعلام کرد.

دقیقه ۷۶ (گل دوم استقلال): سماجت پیمان بابایی در پرس در داخل محوطه جریمه فولاد باعث شد که مدافعان فولاد اشتباه کنند و توپ در اختیار بابایی قرار بگیرد تا مهاجم استقلال در ادامه حرکت خوبش به مهدی قایدی پاس بدهد و این بازیکن دروازه بدون دروازه‌بان فولاد را باز کند. قایدی با این گل همانند کوین یامگا ۶ گله شد.

دقیقه ۸۱: ارسال بلند بازیکنان فولاد از جناح راست در داخل محوطه جریمه به الکس آلگریا رسید که این بازیکن نزدیک بود دروازه استقلال را باز کند اما واکنش حسینی و در ادامه کمک دیرک دروازه مانع از این کار شد.

ساپینتو پشت سر مورایس / پرتغالی‌ها دوئل می‌کنند + فیلم خلاصه بازی

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
کد خبر: 40326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha