شکست یاران رونالدو با حرکت استثنایی رومارینیو + فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال النصر، صدرنشین عربستان با شکست مقابل الاتحاد، صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را به حریف مستقیم خود واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، الاتحاد این پیروزی را مدیون حرکت استثنایی رومارینیو، مهاجم برزیلی خود است که با یک استپ فوق‌العاده پاس عرضی بازیکن هم‌دسته را بدل به یک موقعیت تک به تک کرد و توانست در دقیقه ۸۰ گل پیروزی این بازی را با یک ضربه قاطع به ثمر برساند.

فیلم خلاصه بازی النصر و الاتحاد :

عکس تیمی الاتحاد در شرایطی به ثبت رسید که دود ورزشگاه را گرفته بود و صدا به صدا نمی‌رسید. اتمسفر فوق‌العاده که فوق ستاره دنیای فوتبال امشب در جده تجربه کرد و در نهایت با ناراحتی زمین را ترک کرد.

1830471

الاتحاد در فضای پر تب و تاب ورزشگاه در شرایطی حریف خود را مغلوب کرد که النصر در دقایق پایانی به رهبری رونالدو مشغول تدارک حملات متعدد روی دروازه حریف بود اما ضربه خوب رونالدو با واکنش خوب مارسلو، دروازه‌بان برزیلی الاتحاد به کرنر رفت تا رونالدو نتواند در این بازی اثر خود را روی نتیجه مسابقه بگذارد.

1830474

جو وحشتناک و جذاب ورزشگاه جوهره جده که در نهایت یاران رونالدو را تسلیم کرد. الاتحادی‌ها با طرح موزاییکی "nightmare" کار را آغاز کردند و به معنتی واقعی کلمه کابوس رونالدو و یارانش شدند.

1830450

او در پایان بازی بسیار عصبانی و ناراحت، در حالی زمین بازی را ترک کرد که یک لحظه پس از باز کردن بازوبند از دست چپش قصد داشت آن را به زمین بکوبد اما در لحظه آخر به خود آمد و این کار را انجام نداد. با این حال او با ناراحتی و در شرایطی که مدام زیر لب غرولند می‌کرد، زمین بازی را ترک گفت. آن هم در شرایطی که نونو مندز، مربی پرتغالی معروف و هموطن او روی نیمکت حریف مشغول شادی و پایکوبی با بازیکنانش بود.

1830448

الاتحاد که در سوپرکاپ عربستان به یاران رونالدو شکست تلخ سه بر یک را تحمیل کرده بود، در این بازی هم در ورزشگاه جوهره جده، حساس‌ترین بازی لیگ را در حضور طرفدارانش در استادیوم خانگی پیروز شد.

الاتحاد با این برد صدر را از النصر گرفت و با ۴۷ امتیاز در رتبه نخست ایستاد. النصر نیز ۴۶ امتیازی است و با این نتیجه رقابت برای قهرمانی داغ‌تر از قبل شد.

1830473

توپ در دقیقه 80 تبدیل به ضدحمله الاتحاد شد که احمد شراحیلی، مدافع این تیم نقش وینگر را بر عهده گرفت و توپی را در عمق دفاع النصر به رومارینیو فرستاد که او با یک استپ ضربه عالی گل شش امتیازی زد.

1830447

1830449

۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 40207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha