لیگ اروپا زیر پای شیاطین سرخ لرزید / پیروزی لورزکوزن و خوش شانسی یوونتوس + فیلم همه بازی ها

تیم فوتبال منچستریونایتد موفق شد به پیروزی قاطع در لیگ اروپا برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا دو تیم منچستریونایتد و رئال بتیس به مصاف هم رفتند که این بازی در آخر با نتیجه پرگل ۴ بر ۱ به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

مارکوس رشفورد در دقیقه ۶، آنتونی در دقیقه ۵۲، برونو فرناندز در دقیقه ۵۸ و ووت وخهورست در دقیقه ۸۴ برای منچستریونایتد گل زنی‌کردند. تنها گل حریف یونایتد توسط آیوز پرز در دقیقه ۳۲ به ثمر رسید تا شیاطین سرخ به پیروزی پر گل ۴ بر۱ دست یابند.

فیلم خلاصه بازی را ببینید:


خوش شانسی بانوی پیر

در دیگر بازی‌های این دور از رقابت‌ها، یوونتوس و فرایبورگ به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۱ بر ۰ یوونتوس همراه بود. آنخل دیماریا گل نجات بخش یوونتوس در این بازی را در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند تا این تیم پیروز این دیدار باشد.

بانوی پیر در این رقابت خوش‌شانس بود چرا که در دقیقه ۶۲، گل فرایبورگ توسط VAR مرودو اعلام شد تا یوونتوس برنده این رقابت باشد.
فیلم خلاصه این بازی را ببینید:


جانشین جهانبخش گل زد

همچنین در جریان بازی شاختار و فاینورد این دو تیم رو در روی هم قرار گرفتند که در آخر این رقابت با تساوی ۱-۱ همراه شد. علیرضا جهانبخش که در ترکیب ثابت فاینورد قرار داشت در دقیقه ۸۶ تعویض شد.

یاروسلاو راکیتسکی در دقیقه ۷۹ برای شاختار و بولائوده که به جای جهانبخش وارد زمین شده بود، گل فاینورد را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۱ بر ۱به اتمام برسد.
فیلم خلاصه این بازی را ببینید:

پیروزی لورکوزن در حضور ۶۰ دقیقه‌ای سردار آزمون

بایرلورکوزن مقابل فرنتس واروش مجارستان به پیروزی ۲ بر ۰ دست یافت.

در مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا دو تیم بایرلورکوزن و فرنتس واروش مجارستان به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۲ بر ۰ به سود بایرلورکوزن به پایان رسید.

سردار آزمون، ملی پوش فوتبال ایران که برای بایرلورکوزن بازی می‌کند در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفت. لورکوزن با ترکیب ۳-۳-۴ پا به این رقابت گذاشت و توانست با گل‌های کارم دمیربای در دقیقه ۱۰، و ادموند تاپسوبا در دقیقه ۸۶ به پیروزی برسد.

آزمون با نظر سرمربی در دقیقه ۶۰ از زمین خارج شد تا این تیم با حضور ۶۰ دقیقه‌ای ملی پوش فوتبال ایران در دور رفت به پیروزی برسد.

فیلم خلاصه این بازی را ببینید:



آرسنال به تساوی رسید
در دیگر بازی‌های این مرحله، آرسنال مقابل اسپورتینگ به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. ویلیام سالیبا (دقیقه ۲۲) و هیدماسا موریتا (گل به خودی در دقیقه ۶۲ ) برای آرسنال گلزنی کردند. در طرف مقابل ایناسیو (دقیقه ۳۴ ) و پائولینیو (دقیقه ۵۵ ) برای اسپورتینگ گل زدند تا این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به اتمام برسد.

همچنین آاس رم و رئال سوسیداد درجریان دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر ۰ رم همراه بود. استفان الشعراوی در دقیقه ۱۳ ماراش کومبالا در دقیقه ۸۷ برای رم به گلزنی رسیدند تا این تیم پیروز میدان شود.

فیلم خلاصه این بازی را ببینید:

۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۶
کد خبر: 40202

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha