چرا دارندگان حساب وکالتی نمی‌توانند ثبت‌نام خودرو انجام دهند؟ + تصویر و جزئیات

بسیاری از مخاطبان که متقاضی شرکت در طرح فروش ایران خودرو هستند، اعلام کرده‌اند که علیرغم تعریف حساب وکالتی و واریز وجه، لینک ثبت‌نام برایشان باز نمی‌شود؛ پیگیری‌ها از بانک مشخص کرد که پس از ۴۸ ساعت از زمان واریز، لینک ثبت‌نام فعال می‌شود و این در حالیست که ایران خودرو تا ساعت ۱۴ شنبه (۲۰ اسفند) مهلت تعریف حساب و واریز وجه تعیین کرده اما مهلت ثبت‌نام ۱۲ ساعت بعد از آن (۲۴ شنبه) تمام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو به مناسبت نیمه شعبان از روز گذشته آغاز شده و تا پایان روز شنبه (۲۰ اسفند ماه) ادامه دارد. برای شرکت در این طرح نیاز است که مشتریان برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به میزان ۱۳۰ میلیون تومان برای سواری‌ها و ۴۰۰ میلیون تومان برای محصولات هایما، اقدام کنند.

بر این اساس با توجه به تعطیلی روزهای چهارشنبه و جمعه، ایران‌خودرو اعلام کرد مشتریان در روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و تا ساعت ۱۴ شنبه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام نیز از ساعت ۱۱ روز گذشته (چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه) به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه ۲۰ اسفند ماه) در نظر گرفته شده است؛ از سوی دیگر امکان تعریف حساب وکالتی و واریز وجه از روز سه‌شنبه فراهم شده است؛ اما تاکنون تعدادی از مشتریان که حساب وکالتی تعریف کرده و واریز وجه هم داشته‌اند در تماس با ایسنا، اعلام کرده‌اند که لینک ثبت‌نام برایشان فعال نیست.

چرا دارندگان حساب وکالتی نمی‌توانند ثبت‌نام خودرو انجام دهند؟ + تصویر و جزئیات

در پیگیری این افراد و همچنین ایسنا، از بانک های عامل، مشخص شد که پس از ۴۸ ساعت از زمان واریز وجه، لینک ثبت نام فعال و ثبت‌نام ممکن خواهد شد.

این در حالیست که ایران خودرو در بخشنامه خود صحبتی از این ۴۸ ساعت به صورت واضح نکرده و تنها به این نکته اکتفا کرده است که " پس از اتمام فرآیند وکالتی شدن حساب در بانک عامل و استعلام توسط ایران خودرو از بانک عامل، اطلاعات به شرکت ایران‌خودرو ارسال می‌شود؛ لذا متقاضیان با در نظر داشتن این مدت زمان، بعد از اتمام افتتاح و واریز وجه در حساب وکالتی نسبت به ثبت‌نام اولیه در سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو اقدام کند."

تعدادی از پیام‌های متقاضیان که در ثبت‌نام دچار مشکل شده‌اند:

- من از ساعت ۷ صبح در کافی نت هستم تاا لان که ساعت نزدیک یک ظهر هست، اما سایت مدام خطا می‌دهد.

- سه شنبه اطلاع رسانی کردند که چهارشنبه فروش دارند! سه روز طول می‌کشد از زمانی که پول به حساب وکالتی واریز می‌کنیم تا در ایران خودرو تایید شود. چهارشنبه که تعطیل است، بعد هم که پنج شنبه و جمعه است. این چه مدل برنامه‌ریزی است؟. لطفا پیگیری کنید هفته دیگر را تمدید کنند.

- قرار بود که بدون قرعه کشی باشد، حالا شد قرعه کشی؟! مطمئن باشید اسم کسی در نمی‌آید؛ همچون دفعه گذشته که با بدبختی و قرض پول جور کردیم آخر هم برنده نشدیم.

- حساب وکلاتی باز کردیم اما نمی‌توان ثبت نام کرد؛ چرا از قبل نمی‌گویند باید پول مدتی در حساب بماند؟

-من حساب وکالتی داشتم پول هم در حساب هست، پس چرا نمی‌توان ثبت نام کرد؟

- خودرو هایما امکان ثبت‌نام نمی‌دهد و سایت اختلال دارد.

همچنین تعداد زیادی از متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز با مشکل همیشگی در این طرح که هنوز مرحله ثبت‌نام قبلی تعیین تکلیف نشده و با پیام "در حال بررسی" روبرو هستند و امکان ثبت نام مجدد ندارند.

۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
کد خبر: 40184
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      2 0
      ایران خودرو فقط به پول ها فکر میکند. اطلاع رسانی صفر
    • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      2 0
      خدا لعنتون کنه که اینقدر به مردم ظلم می کنید
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      1 0
      لطفا خبرنگاران محترم از قرعه کشی روز یکشنبه که وعده 500 هزار دستگاه را دادن گزارش تهیه کنند تا بزرگترین دروغ وزارت صمت و ایران خودرو برای مردم مشخص شود.
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
      0 0
      برای حساب وکالتی های به نام ایران خودرو ، هم امکان ثبت نام فراهم کنید چون واقعا حقشون نیست که جابمونن . مقصر بانک بوده چرا ما باید ضرر بدیم .اصلا از کجا معلوم که عمدی اینکارو نکردن که تعداد کمتر بشه و شانس خودشون بیشتر بشه... .