این خودرو ۱۵۰ میلیون تومان ارزان شد + جزئیات

گزارش‌ها حاکی از آن است که طی ۵ روز گذشته قیمت پژو۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ در حدود ۱۵۰ میلیون تومان ارزان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرآنلاین، همزمان با ریزش قیمت دلار در بازار، سایر بازارها از جمله خودرو نیز منفی شده است. کارشناسان اعتقاد دارند در صورتی که این فضا در بازار ارز تداوم داشته باشد و عرضه خودرو به بازار نیز افزایش یابد، قیمت خودرو همچنان نزولی خواهد بود..

سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در رابطه با وضعیت خرید و فروش خودرو در بازار می‌گوید: وقتی قیمت‌ها افزایشی یا کاهشی می‌شود معمولا خرید و فروشی زیادی در بازار انجام نمی‌شود، زیرا خریداران و فروشندگان اغلب در انتظار ثبات قیمت هستند تا نسبت به انجام انجام معامله اقدام کنند بنابراین در حال حاضر نیز بازار در شرایط رکود قرار دارد و به نظر می‌رسد مردم در انتظار ثبات قیمت باشند.

وی با اشاره به تاثیر قیمت ارز بر روی قیمت انواع کالاها از جمله کالاهای سرمایه‌ای، می‌افزاید: با توجه به اینکه خودرو به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است بنابراین تغییرات قیمت ارز نیز بر آن اثرگذار است.

وی عنوان می‌کند: مدتی پیش که قیمت ارز در بازار افزایش یافت، قیمت خودرو نیز به شدت بالا رفت و اکنون که قیمت ارز در بازار در حال ریزش است، ‌خودرو نیز در سراشیبی قیمتی قرار گرفته است.

در این شرایط گزارش‌ها حاکی از آن است که طی ۵ روز گذشته قیمت پژو۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ در حدود ۱۵۰ میلیون تومان ارزان شده است. این خودرو در حال حاضر در بازار به قیمت ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که پژو۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ در این مدت بدون تغییر قیمت، ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

با توجه به کاهش قیمت‌هایی که در بازار خودرو رقم خورده، قیمت پژو۲۰۰۸ به قیمت روز اول اسفند ماه رسیده است.

22222222222222222

۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
کد خبر: 40165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha