عکس | واکنش سردار آزمون به اولین کنسرت مجاز خواننده زیرزمینی

سردار آزمون به اولین کنسرت مجاز یک خواننده واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرمین زارعی، خواننده مشهور که سال‌ها به صورت زیرزمینی فعالیت می‌کرد به تازگی مجوز برگزاری کنسرت گرفته و قصد دارد اولین اجرای مجاز خود را برگزار کند.

این موضوع واکنش سردار آزمون، ستاره ایرانی تیم بایر لورکوزن را به دنبال داشته و او با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود این اتفاق را به آرمین زارعی تبریک گفته است.

عکس | واکنش سردار آزمون به اولین کنسرت مجاز خواننده زیرزمینی

آرمین زارعی (زادهٔ ۵ اردیبهشت ۱۳۶۵) که با نام‌های هنری آرمین ۲AFM و آرمین نیز شناخته می‌شود، خوانندهٔ ایرانی است که در ژانر رپ و موسیقی تلفیقی فعالیت می‌کند. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد.

۲AFM کوتاه شدهٔ نام خود او (آرمین) و سه نفر دیگر از دوستان همکار او در عرصهٔ موسیقی است (علی، آرمین، فرهاد و مِهراد).

وی از ابتدای فعالیت خود در موسیقی تا ۱۳۹۵ بدون داشتن مجوزی از سوی نهادهای دولتی آهنگ منتشر می کرد و در حالی که بیش از سه سال از عدم فعالیت وی در موسیقی می‌گذشت، در اسفند ۱۳۹۸، نخستین آهنگ خود با نام رفت را با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

آرمین زارعی اولین اجرای خود را در تاریخ ۲۶ و ۲۷ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه به صحنه خواهد برد که ۱۷ اسفند در کمتر از نیم ساعت تمام بلیت های ۴ سانس اجرا به فروش رسید.

۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۲
کد خبر: 40159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha