۲ زن مشهور مدعی رابطه با کریستیانو رونالدو شدند! + عکس

رونالدو هر گونه رابطه‌ای را رد کرده است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کریستیانو رونالدو صراحتا هرگونه اتهام رابطه با زنی غیر از شریک زندگی خود جورجینا رودریگز را رد کرده و گفت که هرگونه ادها در این مورد "کذب و افترا آمیز" است. کریستیانو از طریق ایجنت خود به مطبوعات در زادگاهش پرتغال اطلاع داد که اظهارات دو اینفلوئنسر که ادعا می‌کنند با او رابطه داشته اند، کاملا نادرست است.

اولین ادعای خیانت از دانیلا چاوز شیلیایی بود که حتی مدعی شد که فیلم‌هایی برای اثبات ادعای خود دارد و دروغ نمی‌گوید که با یکی از مشهورترین ورزشکاران جهان رابطه جنسی داشته است.

۲ زن مشهور مدعی رابطه با کریستیانو رونالدو شدند! + عکس

مدل سابق یکی از مجلات آمریکایی می‌گوید دیگر نمی‌تواند در برابر این شایعات سکوت کند و به همین دلیل تصمیم گرفت در مورد اتفاقاتی که رخ داده افشاگری کند. بعد از اظهاراتی که داشت این مدل مورد حمله هواداران کریستیانو در توییتر قرار گرفت و او برای اثبات اینکه حرف هایش ساختگی نیست گفت: «من حتی یک ویدیو دارم، اما نمی‌توانم آن را آپلود کنم، زیرا او هم در این ویدیو حضور دارد، این جز حریم خصوصی است و ما در آن ویدئو بدون لباس هستیم».

پس از او جورجیلای ونزوئلایی مدعی شد که قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پرتغالی‌ها دیداری صمیمانه داشته است. او در بیانیه‌ای گفت: «این دیدار با توافق من انجام شد، اما با وجود رضایتی که داشتم احساس می‌کنم به دلیل بدنامی و قدرت کریستیانو مورد سو استفاده قرار گرفته‌ام.»

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 40104
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha