خاطیان کتک کاری در والیبال جریمه شدند + فیلم‌ها

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره دیدار دوم دو تیم لبنیات هراز آمل و پیکان تهران در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز جمعه ۱۲ اسفند با دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

در نخستین مسابقه که از ساعت ۱۵ آغاز ‌شد، تیم‌های لبنیات هراز آمل و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده آمل سه بر یک به پیروزی رسید، اما این مسابقه با حاشیه‌هایی همراه بود.

فیلم حواشی دیدار نیمه نهایی لیگ برتر را ببینید:

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای رسیدگی به پرونده این مسابقه امروز (دوشنبه ۱۵ اسفند) تشکیل شد و در ابتدای این نشست گزارش ناظر مسابقه (نادر انصاری) در خصوص رفتار خلاف شؤن ورزشی تماشاگران منتسب به باشگاه هراز آمل، همچنین رفتار دور از انتظار و متضمن توهین محمدرضا حضرت‌پور بازیکن باشگاه پیکان و شاهین مظلوم و مجتبی میرزاجانپور بازیکنان باشگاه هراز آمل قرائت شد.

پس از استماع دفاعیات مدعوین، کمیته انضباطی با استناد به ماده ۳ و بند ۲ ماده ۴ آئین نامه انضباطی آرای خود را به شرح زیر صادر کرد.

الف) باشگاه هراز آمل:

۱- باشگاه هراز آمل به لحاظ رفتار متضمن توهین و خلاف شؤن ورزشی تماشاگران منتسب به باشگاه به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در بازی خانگی بعدی و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

۲- شاهین مظلوم به یک جلسه محرومیت قطعی و مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

۳- مجتبی میرزاجانپور به یک جلسه محرومیت که تا پایان مسابقات نیم فصل اول لیگ ۱۴۰۲ به حالت تعلیق درآمده است و مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

رای صادره نسبت به باشگاه هراز آمل و بازیکنان یاد شده در مهلت قانونی قابل تجدید نظر خواهی است.

ب) باشگاه پیکان:

۱- محمدرضا حضرت‌پور به سه جلسه محرومیت قطعی و مبلغ پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

لازم به ذکر است جلسه بعدی کمیته انضباطی در خصوص رسیدگی به حواشی و اتفاقات این بازی روز دوشنبه ۲۲ اسفند با حضور برخی از اصحاب رسانه و تعدادی از اعضای کادر فنی تیم والیبال پیکان برگزار خواهد شد.

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
کد خبر: 40095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha