دوئل ژنرال و ساپینتو / پخش زنده لیگ برتر استقلال - گل گهر سیرجان ؛ امروز ساعت ۱۶:۴۵ + لینک پخش

دیدار تیم های استقلال و گل گهر سیرجان در بیست و دومین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر سیرجان امروز راس ساعت ۱۶:۴۵ در هفته بیست و دوم فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی استقلال و گل گهر سیرجان از شبکه سوم سیما

برنامه کامل و جدول رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به همراه نتایج

استقلال پس از مشخص شدن نتایج تیم‌های بالای جدولی سپاهان و پرسپولیس که هر دو تیم با سه امتیاز زمین را ترک کردند به مصاف گل گهری می رود که محکوم به برد است. شاگردان ساپینتو به خوبی می دانند اگر سه امتیاز بازی حساس امروز را نگیرند باز هم فاصله شان زیاد می شود و کار برای قهرمانی دوباره سخت تر خواهد شد.

البته گل گهر سیرجان نیز همین شرایط را دارد و شاگردان امیر قلعه‌نویی به خوبی می دانند اگر می خواهند مربع قهرمانی را حفظ کنند و پا به پای سپاهان، پرسپولیس و استقلال بروند حتما باید از آبی پوشان تهرانی امتیاز بگیرند.

اگر بحث حساسیت جدول را کنار بگذاریم‌ به حساسیت نیمکت ها می رسیم که این بازی برای هر دو سرمربی و سایر کادر فنی آنقدر اهمیت دارد که حاضرند هر بازی‌ را ببازند ولی این مسابقه حساس را نبازد. دیدار رفت دو تیم که با نتیجه دو بر یک به پایان رسید آنقدر حواشی داشت‌ که باعث محرمیت نیمکت هر دو تیم نیز شد و حالا باید دید در دیدار برگشت چه اتفاقی رخ خواهد داد. در چند سال اخیر گل‌ گهر امیر قلعه‌نویی تیم همیشه بازنده میدان مقابل استقلال بوده که قطعا این مربی کار کشته‌ دوست ندارد در این بازی مهم نیز بازنده باشد. بازی که بیش از ۳ امتیاز دارد و برنده و بازنده میدان خیلی چیزها را از دست خواهد داد.

نفرات داخل‌ زمین نیز آنقدر انگیزه دارند که حساسیت این مسابقه را بیشتر از سایر مسابقات بدانند و به اهمیت سه امتیاز فکر کنند؛ بخصوص بازیکنان گل گهر که تقریبا نیمی از آنها سابقه بازی در استقلال را دارند و بعضی ها نیز از این تیم کنار گذاشته شدند تا راهی گل‌ گهر شوند. حال اینکه در بازی بزرگ کدام‌ تیم و کدام مربی به هدف شان برسند باید منتظر ماند.

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 40073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha