هراز آمل به فینال لیگ برتر والیبال رسید + فیلم

لبنیات هراز آمل با پیروزی در نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مقابل پیکان، به فینال صعود کرد که البته در پایان بازی درگیری و کتک کاری رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های والیبال پیکان تهران و لبنیات هراز آمل در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر از ساعت ۱۵ در سالن فدراسیون والیبال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

دیدار رفت این دو تیم با پیروزی آمل به پایان رسید و شاگردان پیمان اکبری در پیکان در اندیشه برد بودند تا کار را به بازی سوم بکشانند اما مقابل تیم جوان هراز با نتیج ۳ بر یک مغلوب شدند و فینال لیگ برتر را از دست دادند.

پیکان تهران ۱ - ۳ لبنیات هراز آمل

ست اول: ۲۶ بر ۲۴

ست دوم: ۲۳ بر ۲۵

ست سوم: ۱۵ بر ۲۵

ست چهارم: ۲۲ بر ۲۵

ترکیب تیم پیکان:

پوریا فیاضی، محمد طاهر وادی، علی شفیعی، حمزه زرینی رضا رضایی، محمدرضا حضرت‌پو، محمد فلاح

سرمربی: پیمان اکبری

ترکیب تیم لبنیات هراز آمل:

مجتبی میرزاجانپور، پوریا حسین‌خانزاده، محراب ملکی‌سرخی، علی حاجی‌پور، علی رمضانی، ابوالفضل قلی‌پور و عرفان نوروزی

سرمربی: بهروز عطایی

آمار بازی:

پوریا حسین‌خانزاده از لبنیات هراز آمل با ۲۵ پوئن امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود.

در تیم پیکان پوریا فیاضی با ۱۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بود.

تیم لبنیات هراز آمل در این مسابقه ۹۹ امتیاز گرفت که شامل ۶۷ امتیاز حمله، ۹ دفاع، ۳ امتیاز سرویس و ۲۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم حریف بود.

تیم پیکان تهران نیز ۸۶ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۵۲ پوئن در حمله، ۸ امتیاز در دفاع، ۴ امتیاز از سرویس و ۲۲ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم هراز بود.

گزارش بازی:

پیکان اولین امتیاز ست نخست مسابقه را کسب کرد و در ادامه هم پیش افتاد تا اینکه بهروز عطایی درخواست وقت استراحت فنی کرد. در ادامه دو تیم در امتیاز ۶ با هم برابر شدند و این بار نوبت اکبری بود که وقت استراحت فنی بخواهد. با ورود دوباره تیم‌ها به زمین آمل پیش افتاد و در حالی که ۱۳ بر ۱۲ پیکان عقب بود، فیاضی دو امتیاز پیاپی گرفت و پیکان را پیش انداخت. نبرد پایاپای این دو تیم در این ست با پیروزی ۲۶ بر ۲۴ پیکان به پایان رسید.

ست دوم با برتری لبنیات هراز آمل همراه بود و این تیم از ابتدا پیش افتاد. در این ست عملکرد پیکان در دریافت خوب نبود و توپ‌هایی که به دفاع برخورد می‌کرد با پوشش مناسب از سایر بازیکنان همراه نبود. اکبری چند بار تعویض انجام داد تا نتیجه بازی را برگرداند.

در این ست بهروز عطایی با ناظر بازی جرو بحث شدیدی داشت چرا که ناظر اصرار داشت بازیکنان ذخیره این تیم پشت تابلو کنار زمین بایستند. همین موضوع باعث واکنش تماشاگران شد و از عطایی حمایت کردند. در پایان هراز این ست را ۲۵ بر ۲۳ برنده شد.

پیکان که از نظر روانی بهم ریخته به نظر می‌رسید در این ست هم از حریف خود عقب بود. هراز دریافت‌های خوبی انجام داد و در حمله نیز بهتر کار کرد. پوریا خانزاده ستاره آمل در این بازی بود و در دریافت و حمله عملکرد خوبی داشت. پیکان نتوانست اختلاف امتیاز ایجاد شده را جبران کند و ۲۵ بر ۱۵ شکست خورد.

ست سوم رقابت دو تیم نزدیک‌تر شد و دو تیم امتیاز به امتیاز پیش می‌رفتند اما دریافت‌های ضعیف پیکان باعث شد که هراز در امتیازات حساس ۲۱ بر ۱۹ از این تیم پیش بیفتد. هر چند پیکان بازی را در امتیاز ۲۲ به تساوی کشاند.

با حساس شدن امتیازات اعتراضات نسبت به داوری بیشتر شد و همین اعتراض به سکوها هم منتقل شد.

در این ست پیمان اکبری اخراج شد. تشنج بازی بالا رفت و پس از پیروزی ۲۵ بر ۲۲ آمل، بین بازیکنان دو تیم درگیری رخ داد که این درگیری به سکوهای تماشاگران هم کشیده شد و حضرت‌پور با تماشاگران آمل درگیر شد. این بازیکن از داخل زمین به سکوها هجوم برد و به وسط تماشاگران پرید که بازیکنان او را جدا کردند و به رختکن بردند. البته در طول مسابقه هم تماشاگران آمل بارها علیه برخی بازیکنان پیکان و با خطاب قرار دادن آنها، شعارهای مختلفی می‌دادند.

عوامل تیم پیکان هم با خبرنگاران وارد بحث شدند و به فیلم گرفتن آنها اعتراض کردند که خبرنگاران هم پاسخ آنها را دادند.

بازیکنان آمل بعد از پیروزی امیرحسین توخته را روی دست خود بلند کردند و به هوا پرتاب کردند. توخته بدلیل محرومیت دیدارهای نیمه نهایی و فینال لیگ برتر را از دست داد.

لبنیات هراز آمل با این پیروزی فینالیست شد و به مصاف برنده دیدار تیمهای شهداب یزد و پاس گرگان خواهد رفت.

درگیری حضرت‌پور با تماشاگران آملی:

خلاصه والیبال پیکان تهران ۱ - لبنیات هراز آمل ۳

۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
کد خبر: 39958
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha