پخش زنده ال‌کلاسیکو؛ دیدار رئال مادرید - بارسلونا پنجشنبه ۱۱ اسفند ساعت ۲۳:۳۰ + لینک پخش زنده

رئال مادرید امشب در چارچوب جام حذفی فوتبال اسپانیا مقابل بارسلونا به میدان می‌رود تا شاهد یکی دیگر از ال‌کلاسیکوهای ناب اسپانیا باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در جام حذفب فوتبال اسپانیا امروز پنج شنبه ۱۱ اسفند ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند.

علاقمندان به فوتبال اسپانیا می توانند این بازی را از طریق لینک زیر ببینند:


لینک پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا

دور رفتِ یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا دل ری، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود و رئال مادرید میزبان بارسلونا است. مسابقه ای که الکلاسیکو شماره ۲۸۶ دو تیم محسوب می‌شود و این بار پای رسیدن به فینال در میان است.

این سومین الکلاسیکو این فصل است و البته ۲ جدال دیگر نیز باقی مانده تا رئال مادرید و بارسلونا در فصل ۲۰۲۲ – ۲۰۲۳، پنج مرتبه به مصاف هم بروند. دیدار رفت رقابت‌ها لالیگا را رئال مادرید با نتیجه سه بر یک به سود خود پایان داد اما بلوگرانا توانست سوپرکاپ را با حساب سه بر صفر برنده شود.

در شرایطی که در تمامی رقابت‌ها بارسلونا ۱۱۸ و رئال مادرید ۱۰۵ مرتبه برنده از زمین خارج شده اند و ۶۲ بار نیز تقابل‌های دو تیم به تساوی انجامیده، حالا ژاوی و آنچلوتی که رقابت سختی در لالیگا نیز دارند، به دنبال دبل در رقابت های داخلی بوده تا سال باشکوهی را پشت سر بگذارند.

* رئال مادرید:
آنچلوتی در شرایطی مقابل بارسلونا قرار می‌گیرد که تنها غایبان تیم او، آلابا و مندی هستند. رودریگو مراحل ریکاوری را پشت سر گذاشته اما نمی تواند از ابتدا به میدان برود. در خط دفاعی هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد و ترکیب از قبل مشخص است.

اما در خط میانی است که کارلتو گزینه‌های بیشتری دارد و کاماوینگا گزینه آلترناتیو هافبک‌های تیم است. ضمن اینکه رئال مادرید با مثلث والورده، بنزما و وینیسیوس به سمت دروازه میهمان هجوم می‌برد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:
کورتوا، کارواخال، میلیتائو، رودیگر، ناچو، شوامنی، کروس، مودریچ، والورده، بنزما و وینیسیوس.

1807496


* بارسلونا:
اما در سمت مقابل غایبین موثر و مطرحی وجود دارد. بارسلونا سه بازیکن اصلی خود را از دست داده و در دیدار امشب حضور ندارند: لواندوفسکی، پدری و دمبله. مهاجم لهستانی پس از مصدومیت در دیدار یکشنبه گذشته مقابل آلمریا، آخرین نفری بود که وارد لیست مصدومین تیم شد. در عوض، ژاوی می‌تواند از آنسو فاتی برای این بازی استفاده کند. این بازیکن آخرین بازی لالیگا را به دلیل کبودی زانو از دست داده بود.

یکی از تردیدهای بزرگ یازده نفر اصلی بلوگرانا، موقعیت آرائوخو است که می توانست در پست وینگر بازی کند تا کنده به عنوان مدافع میانی به میدان برود. همچنین مشخص نیست که کسیه از ابتدا بازی خواهد کرد یا سرمربی به توانایی های سرجی روبرتو اعتماد خواهد کرد.

ترکیب احتمالی بارسلونا:
ترشتگن، آرائوخو، کنده، کریستنسن، بالده، بوسکتس، دی یونگ، سرجی روبرتو، رافینیا، گاوی و فران تورس.

1807497

پی‌نوشت: رئال مادرید برای رسیدن به این مرحله از سد تیم های کاسرینیو، ویارئال و اتلتیکو مادرید گذشت. بارسلونا نیز اینترسیتی، سئوتا و رئال سوسیه داد را پشت سر گذاشت تا به دیدار نیمه نهایی برسد. دیگر مسابقه این مرحله را اوساسونا و بیلبائو برگزار می‌کند.

دیدار رئال مادرید و بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: 39922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha