چه کسی جای شهرام عبدلی را در این سریال تلویزیونی می‌گیرد؟

تهیه‌کننده «آسوده باش» در خصوص جزئیات آخرین نقشی که شهرام عبدلی در آن ظاهر شده بود، گفت: به خاطر عِرقی که به آقای عبدلی دارم، قرار شد قصه شهرام با برداشت هفت سکانس نهایی شود و داستان او پایان یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امیر رحیم‌زاده در ارتباط با سکانس‌های شهرام عبدلی در این مجموعه تلویزیونی اظهارکرد: آقای عبدلی در حدود ۹ سکانس داشت که ۷ سکانس آن برداشت شد. به خاطر عرقی که به آقای عبدلی دارم قرار شد قصه شهرام با برداشت ۷ سکانس نهایی و داستان او قطع شود.

او افزود: به خاطر عرقی که به شخص آقای عبدلی دارم و در جلسه‌ای که با نویسنده و تیم کارگردانی گذاشتیم قرار بر این شد که برای دو سکانسی که از شهرام عبدلی باقی مانده فیلمنامه به نحوی بازبینی شود که قصه شهرام با برداشت ۷ سکانس نهایی و داستان او قطع شود.

رحیم‌زاده گفت: اخباری هم که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که قرار است نقش عبدلی را حذف و بازیگر جایگزین به پروژه اضافه کنیم این چنین نیست. قصه به نحوی تعبیه شده که صد درصد به واقعیت نزدیک است.

او خاطرنشان کرد: قصه به نحوی تعبیه شده که صد درصد به واقعیت نزدیک است و همه با هم قصه را می بینیم و از این اتفاق خرسند می‌شویم. این قول را هم می‌دهیم که آخرین کار شهرام عبدلی و نازنین عزیزمان یک کار ماندگار و و مانا خواهد بود.

شهرام وصف ناشدنی بود. بی‌نظیر بودرحیم‌زاده درباره ویژگی‌های شخصیتی شهرام عبدلی هم تصریح کرد: شهرام وصف ناشدنی و بی‌نظیر بود. می‌شود او را به عنوان بازیگر کامل و حرفه‌ای صبور نامید و از همه مهمتر ادب و احترامی بود که برای همه و حتی برای عوامل و دستیاران تدارکات قایل بود. خضوع شهرام برای همه زبانزد عام و خاص بود.

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، روز گذشته شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت. او شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.

این بازیگر ۴۶ ساله برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد که با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد. پیکر عبدلی عصر شنبه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از هنرمندان در صحن کوثر بارگاه منور رضوی و روز گذشته از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد.

۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 39824
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha