ضرر ۱.۲۵ میلیون یورویی بارسا از گل لواندوفسکی در لیگ اروپا! + فیلم

تک گل روبرت لواندوفسکی در شب حذف بارسلونا از لیگ اروپا باعث خواهد شد تا بارسلونا مبلغی اضافه به بایرن مونیخ برای این بازیکن پرداخت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از بی ساکر، روبرت لواندوفسکی در شبی که تیم کاتالانی از لیگ اروپا حذف شد، در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد گلزنی کرد. این گل با توجه به بندهایی که در قرارداد او با بارسلونا وجود دارد، باعث ضرر ۱.۲۵ میلیون یورویی بارسا می‌شود و سران این تیم اسپانیایی باید این مبلغ را به بایرن مونیخ تیم سابق لواندوفسکی بپردازند.

بارسلونا صدرنشین رقابت های فصل جاری لالیگا بار دیگر از یک رقابت اروپایی کنار رفت. شاگردان ژاوی این بار به دست منچستریونایتد از لیگ اروپا حذف شدند تا یونایتد راهی دور بعدی رقابت‌ها شود و باید در یک هشتم نهایی با یک تیم اسپانیایی دیگر یعنی رئال بتیس روبرو شود.

بارسلونا شروع خوبی در این دیدار داشت و پس از یک ربع بازی، روبرت لواندوفسکی تیم مهمان را از روی نقطه پنالتی پیش انداخت. این اولین بازی او مقابل شیاطین سرخ در دوران حرفه‌ای‌اش بود و مهاجم لهستانی توانست اولین گل خود را برابر این تیم به ثمر برساند. با این حال گل‌های فرد و آنتونی باعث شد یونایتد برنده این دیدار شود.

گل مهاجم لهستانی بارسا به این معنی است که این تیم باید یک میلیون و ۲۵۰ هزار یورو به بایرن مونیخ بپردازد زیرا بندی در قرارداد او وجود داشت که در آن آمده بود در صورت رسیدن او به رقم ۲۵ گل در این فصل رقابت‌ها بارسلونا باید مبلغ مذکور را به بایرن بپردازد.

لواندوفسکی اکنون ۱۵ گل در لالیگا به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان قرار دارد. او دو گل در کوپا دل ری، پنج گل در لیگ قهرمانان اروپا، یک گل در لیگ اروپا و دو گل در سوپرکاپ اسپانیا در این فصل به ثمر رسانده است.

۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۸
کد خبر: 39753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha