اگر جواد خیابانی رییس کل بانک مرکزی بود!

اگر جناب خیابانی ریاست بانک مرکزی را به عهده داشت با توجه به تعهد و حسن انجام وظیفه که از وی سراغ داریم، بی شک در جلسه بررسی وضعیت بازار ارز حاضر می شد و بعد از اتمام جلسه در مراسم ختم شرکت می کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد جواد خیابانی جمعه، ۱۳دی ماه سال ۹۲ در حالی گزارش زنده‌ی دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت تهران را بر عهده گرفت که دقایقی قبل از این مسابقه، خبر درگذشت مادرش را به اطلاعش رسانده بودند و او به دلیل آنچه «انجام وظیفه» خواند، در ورزشگاه آزادی باقی ماند تا گزارشگر دیدار حساس پرسپولیس و نفت تهران باقی بماند.وی در جریان گزارش برای لحظاتی به گریه افتاد، و به این وسیله تاثرش را به بینندگان تلویزیون هم انتقال داد. او حتی در انتها با بازیکنان برتر دو تیم به گفت‌وگو پرداخت.وی خطاب به بینندگان توضیح داد که آدم بی‌احساسی نیست اما با توجه به اینکه وظیفه داشته بازی را گزارش کند در استادیوم آزادی مانده است.
بنابر اخبار منتشره محمدباقر قالیباف، قرار بود صبح ۳ اسفند ۱۴۰۱ جلسه غیرعلنی با حضور محمد رضا فرزین رئیس بانک مرکزی، معاون اول رئیس جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی برای بررسی وضعیت بازار ارز انجام شود. جلسه‌ای که به دلیل شرکت محمدرضا فرزین، رئیس بانک مرکزی در مراسم ختم پدر همسرش به سه شنبه هفته آینده موکول شد.
کیفیت زندگیِ هر فرد، فارغ از زمینه‌ای که در آن تلاش می‌کند، رابطه‌ی مستقیمی با میزان تعهد او به انجام وظیفه دارد. اگر جناب خیابانی ریاست بانک مرکزی را به عهده داشت با توجه به تعهد و حسن انجام وظیفه که از وی سراغ داریم، بی شک در جلسه بررسی وضعیت بازار ارز حاضر می شد و بعد از اتمام جلسه در مراسم ختم شرکت می کرد.

۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 39694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha