جام حذفی فوتبال / پرسپولیس - سپاهان؛ امروز ساعت ۱۵:۰۰ + لینک پخش زنده

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی امروز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان امروز راس ساعت۱۵:۰۰ در جام حذفی فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

سپاهان ۲ - پرسپولیس ۴ ؛ جذاب‌ترین بازی فصل + فیلم خلاصه بازی

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان از شبکه سوم سیما

لینک پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان از آنتن

یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور در حالی از یکشنبه گذشته آغاز شد که تیم‌های استقلال ملاثانی، پیکان تهران، هوادار، نساجی مازندران، پارس جنوبی جم و استقلال تهران با پیروزی بر رقیبان خود توانستند به مرحله بعدی صعود کنند.

همچنین تیم فوتبال گل گهر سیرجان قرار بود امروز چهارشنبه به مصاف فولاد خوزستان برود که صعود فولادی‌ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث تعویق زمان برگزاری این مسابقه شد تا تنها دیدار چهارشنبه به بازی سپاهان اصفهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اختصاص پیدا کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به اصفهان سفر کردند که سعید صادقی و شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در این بازی حاضر شوند. با این حال روند سینوسی پرسپولیس باعث پدید آمدن انتقاداتی از عملکرد فنی سرخپوشان شده است تا چاره‌ای جز پیروزی برای آنها باقی نماند.

گل محمدی نیز بهتر از هر کارشناسی می‌داند تیمش برای بازگشت اعتماد به نفس نیاز به صعود به مرحله بعدی جام حذفی دارد. گلایه‌های رسانه‌ای سرمربی پرسپولیس نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ باعث ایجاد حاشیه‌هایی قبل از سوت آغاز این دیدار شد تا تقابل امروز رقیبان سنتی حساسیت‌های دوچندان پیدا کند.

از سوی دیگر میزبان اصفهانی که شش پیروزی متوالی در لیگ برتر کسب کرده است با عزت نفس مثال زدنی پذیرای پرسپولیس خواهد بود تا بازه طلایی زردپوشان به دیدار با پرسپولیس برسد. ژوزه مورایس حالا برای خود اسم و رسمی در فوتبال باشگاهی ایران به دست آورده است و دنبال کسب یکی از مهمترین نبردهای فصل جاری اش است تا دانش اروپایی خود را به رخ گل محمدی و پرسپولیس بکشد. بی شک نتیجه بازی امروز می‌تواند در ادامه کورس قهرمانی دو تیم در لیگ برتر نیز تأثیرگذار باشد.

شایان ذکر است دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه نقش جهان با حضور هواداران برگزار خواهد شد.

۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 39613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • JP ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      0 0
      Good