تحقیر لیورپول در شب کامبک طوفانی رئال مادرید + فیلم خلاصه بازی جذاب دیشب را ببینید

رئال مادرید و ناپولی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سد لیورپول و آینتراخت فرانکفورت گذشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب دو دیدار به صورت همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار شد که رئال مادرید و ناپولی برنده این دیدارها بودند.

لیورپول ۲ - رئال مادرید ۵

زمانی که لیورپول در ۱۵ دقیقه ابتدایی با دو گل پیش افتاد، بدبین‌ترین هوادار این تیم هم فکر نمی‌کردند که بدترین شب تاریخ لیورپول در یک دیدار اروپایی خانگی در این دیدار رقم بخورد اما اینطور شد و رئال مادرید پنج گل وارد دروازه شاگردان یورگن کلوپ کرد. در این دیدار نونیز و صلاح در دقایق ۴ و ۱۴ برای لیورپول و وینیسیوس جونیور در دقایق ۲۱ و ۳۶، ادر میلیتائو در دقیقه ۴۸ و کریم بنزما در دقایق ۵۶ و ۶۷ برای رئال مادرید گل‌زنی کردند.
کریم بنزما در این بازی هم عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست ۲ گل به ثمر برساند.

شبکه آماری اوپتا اعلام کرد که کریم بنزما در لیگ قهرمانان اروپا به لیورپول بیش از هر تیمی گل زده است. او تاکنون ۶ بار موفق به گلزنی برابر قرمزپوشان آنفیلد شده است که این بهترین آمار در گلزنی به یک تیم به شمار می‌آید.

بنزما هم‌چنین ۴ گل به لیورپول در آنفیلد در لیگ قهرمانان اروپا زده است و این هم یک رکورد است به طوری که هیچ بازیکنی در لیگ قهرمانان موفق به زدن ۴ گل به لیورپول در آنفیلد به استثنای کریم بنزما نشده است.بنزما فصل قبل با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نمایش خیره کننده‌ای داشت و درخشش او باعث شد تا رئال در نهایت قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آورد. بنزما در مرحله گروهی فصل جاری نمایش خوبی نداشت اما به نظر می‌رسد که در بازی‌های حساس بازهم قرار است که ستاره تیمش لقب بگیرد.

آینتراخت فرانکفورت صفر - ناپولی ۲

تیم بی‌رحم این روزهای اسپالتی، روند خوبش در سری‌آ را در لیگ قهرمانان اروپا هم ادامه داد و توانست در دیداری خارج از خانه به پیروزی برسد تا راه صعود را هموار کند. در این دیدار اوسیمن در دقیقه ۴۰ و دی‌لورنزو در دقیقه ۶۵ برای ناپولی گل‌زنی کردند. همچنین اوسیمن در دقیقه ۴۱ توانست یک بار دیگر دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کند اما این گل آفساید اعلام شد. خویچا کواراتسخلیا هم در دقیقه ۳۶ یک ضربه پنالتی از دست داد.

با وجود این شکست خانگی، اخراج رندال کولو موانی در دقیقه ۵۸ بزرگترین ضربه‌ای بود که آینتراخت فرانکفورت در این دیدار خورد چرا که بهترین مهره‌اش را در دیدار برگشت در اختیار نخواهد داشت.

۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۶
کد خبر: 39611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha