پورتو با طارمی در برابر اینترمیلان پیشتاز / چهارشنبه ۳ اسفند ساعت ۲۳:۳۰ + نتیجه و فیلم خلاصه بازی

چهارشنبه‌شب با برگزاری دو مسابقه دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و ‌پورتو با یک گل مغلوب اینترمیلان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه‌شب با برگزاری دو دیدار به پایان خواهد رسید که در مهم‌ترین بازی اینتر در خانه به دیدار پورتو رفت.


فیلم خلاصه این بازی را می توانید در زیر ببینید:

نتیجه نهایی: اینتر ۱ - پورتو صفر


پخش زنده بازی اینترمیلان و پورتو

اینتر، تیم آبی و مشکی شهر میلان، تنها تیمی است که در تمام ادوار سری A حضور داشته و هیچگاه به دسته پایین‌تر سقوط نکرده است. نراتزوری در سال ۲۰۱۰ توانست به بالاترین افتخار تاریخ خود دست یابد و در یک سال به سه‌گانه فوتبال اروپا برسد.

پورتو نیز تیمی است که خیلی‌ها آن را با قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۰۳ می‌شناسند و توانست به عنوان تیم اول گروه بالاتر از بروخه راهی دور حذفی شود.

دو تیم پیش از این چهار بار برابر هم به میدان رفتند که هر چهار بار در سال ۲۰۰۵ بود. در مرحله گروهی هر دو تیم یک برد به دست آوردند و در دور حذفی نیز برابر هم روبه‌رو شدند که این بار تیم ایتالیایی در یک بازی برنده شد و بازی برگشت با تساوی به پایان رسید.

این دهمین بازی است که اینتر در خانه در یک رقابت اروپایی به مصاف تیمی از پرتغال می‌رود. در ۹ تقابل اخیر اینتر هشت برد و یک تساوی را کسب کرده است. تنها تیمی از پرتغال که برای یک بازی در اروپا برابر اینتر در ایتالیا شکست نخورد، بوآویشتا بود که در سال ۱۹۹۱ برابر اینتر قرار گرفت و شکست نخورد.

اینتر دو بازی پیاپی خانگی است که در لیگ قهرمانان توانسته برنده شود. افعی‌ها توانستند ویکتوریا پلژن و بارسا را در دور گروهی شکست دهند و اگر بتوانند پورتو را نیز شکست دهند، به سومین برد پیاپی خود خواهند رسید. آخرین باری که اینتر توانست به سه برد پیاپی در لیگ قهرمانان برسد به سال ۲۰۱۰ برمی‌گردد که این تیم هفت بازی خانگی را در لیگ قهرمانان برد و در نهایت قهرمان شد.

پورتو نیز توانسته است به رکورد چهار برد پیاپی در لیگ قهرمانان برسد. بیشترین برد پیاپی آنها در لیگ قهرمانان پنج برد است که آن هم تحت هدایت سرخیو کونسیسائو ثبت شده است.

در دیگر دیدار چهاشنبه لایپزیگ باید به دیدار منچسترسیتی برود. دو تیم فصل گذشته نیز برابر هم به میدان رفتند که روی‌هم‌رفته ۱۲ گل داشت. منچسترسیتی شش - لایپزیگ سه و لایپزیگ دو - سیتی یک.

این سومین باری است که لایپزیگ در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان با تیم های انگلیسی روبه‌رو می‌شود. اولین بار لایپزیگ توانست تاتنهام را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهد و در بار دوم این تیم لیورپول بود که توانست لایپزیگ را کنار بزند و باید دید این بار چه اتفاقی رخ خواهد داد.

سیتی برابر تیم‌های آلمانی همیشه موفق بوده و در ۱۷ تقابل اخیر با تیم‌های آلمانی تنها یک بازی را باخته است. میانگین گل‌های سیتی در این دیدارها ۲.۶ گل بوده است که نشان می‌دهد سیتی در این دیدارها بسیار هجومی بوده است.

۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
کد خبر: 39609

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha