پلوسی: ترامپ درباره پیروزی بر کرونا توهم دارد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اقدامات دولت ترامپ برای مدیریت بحران کرونا را مورد انتقاد قرار داد و گفت ترامپ در این خصوص دچار توهم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کنگره، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهارات اخیر دونالد ترامپ درباره پیروزی ایالات متحده در مقابله علیه ویروس کرونا را رد کرد و گفت: هنوز یک راه طولانی برای شکست دادن این ویروس مرگبار در پیش داریم و اظهارات ترامپ چیزی جز توهم نیست.

وی افزود: رئیس‌جمهور با گفتن این مسئله که ایالات متحده در شکست دادن ویروس کرونا پیروز شده، واقعاً دچار توهم شده است. ما هنوز به موفقیت دست پیدا نکرده‌ایم و راهی طولانی در پیش داریم.

ترامپ در جریان مناظره پنجشنبه‌شب با جو بایدن بار دیگر جدی بودن ویروس کرونا را زیر سؤال برده و مدعی شده است که اقدامات دولتش مانع از مرگ میلیون‌ها نفر در آمریکا شده است.

به اعتقاد کارشناسان بهداشت و سلامت، آمریکا اکنون با موج سوم شیوع ویروس کرونا روبرو شده است. روز پنجشنبه آمریکا بیش از 75 هزار مورد جدید ابتلا به کرونا را ثبت کرده که نسبت به دو هفته قبل 32 درصد رشد نشان می‌دهد.

با مرگ بیش از 800 نفر دیگر تعداد قربانیان این بحران در آمریکا از مرز 223 هزار نفر گذشته است.

پلوسی بار دیگر از جمهوری‌خواهان خواسته است تا از بسته کمک مالی کرونا حمایت کنند. مذاکرات پلوسی و استیون منوشین وزیر خزانه‌داری آمریکا بر سر این بسته کمک مالی تاکنون به جایی نرسیده است.

۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 3958
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha