دزد خانه کاپیتان تیم ملی را جارو کرد / پژو ۲۰۷ سفید سرنخ ماجرا

شوکه و ناراحت؛ کاپیتان سابق تیم ملی نمی‌تواند سرقت از خانه‌اش را باور کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، یک اتفاق عجیب و ناراحت کننده برای ستاره و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران؛ جایی که منزل علیرضا نادی مورد سرقت قرار گرفته و مقدار زیادی پول و لوازم قیمتی و البته مدارک مهم از خانه او دزدیده شده است.

این اتفاق جمعه شب هفته اخیر رخ داده است. یعنی شبی که فردای آن تعطیلی رسمی بوده و به نوعی سارقان با برنامه ریزی قبلی می‌دانستند که نادی به همره خانواده اش قرار است منزل شخصی‌شان را برای ساعاتی ترک کنند.

یک پژوی ۲۰۷ سفید رنگ بعد از خروج نادی و خانواده‌اش وارد منزل کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران شده است. کار این سارقان که چهار نفر هم بوده‌اند تا ساعت ۱۱:۴۰ شب طول کشیده است. یعنی حدود یک ساعت قبل از بازگشت علیرضا نادی و خانواده اش.

وقتی علیرضا نادی به همراه خانواده اش وارد منزل می‌شوند با یک وضعیت عجیب و در هم ریخته برخورد می‌کنند. گاوصندوقی که دیگر خبری از آن نبوده و یک سری اشیا قیمتی و طلا که به سرقت رفته است.

نادی و خانواده اش که کاملا بابت این اتفاق شوکه شده بودند، بلافاصله پلیس آگاهی را در جریان این اتفاق می‌گذارند. بعد از گذشت تقریبا سه روز از این اتفاق همچنان جست و جوی پلیس برای پیدا کردن سارقان ادامه دارد.

1803660

بعد از مطلع شدن از این اتفاق با علیرضا نادی تماس گرفتیم تا ازجزییات داستان مطلع شویم. مطابق انتظار کاپیتان سابق تیم ملی بعد از این اتفاق تلخ خیلی حال خوشی نداشت و به نوعی از این اتفاق هنوز شوکه بود. با این وجود او به چند سوال خبرنگار ما درباره این ماجرا پاسخ داد.

نادی درباره سرقتی که از خانه اش انجام شده گفت: "من به همراه خانواده فقط برای دو ساعت به خانه خواهرم رفته بودیم. وقتی برگشتیم دیدم در خانه باز است و سرقت انجام شده است. چهار نفر آمدند؛ گاوصندوق، مقدار خیلی زیادی طلا و اسناد و مدارک و همه را بردند. ما ساعت ۹:۳۰ رفتیم و ۱۲:۳۰ برگشتیم؛ می‌شود گفت در سه ساعت این اتفاق رخ داده است.

نادی در ادامه گفت:" متاسفانه قطعا این سرقت برنامه ریزی شده بوده است چون دقیقا تایم ورود و خروج ما را داشتند. حدودا دو، سه میلیارد هم ارزش چیزهایی بوده که دزدیده شده است.

نادی درباره اقداماتی که بعد از این اتفاق انجام داده گفت: "از روز اول ما دنبال کارهایش رفتیم و کارها را پیگیری می‌کنیم. من واقعا نمی‌دانم اسناد و مدارک به چه دردشان می‌خورد. پول و طلاها را بردید قبول دیگر چرا اسناد و مدارک را بردید؟ من واقعا نمی دانم چه بگویم. اصلا اوضاع روحی‌ام خوب نیست.

1033263

ببینید من ناراحت این هستم که طرف آمده اتاق را به هم ریخته، مدال من، عنوان های ورزشی من، آیدی کارتم و همه این ها را دیده و فهمیده که من هستم ولی باز ادامه داده است. همه چیزهایی که مربوط به مشخصات من است در خانه پخش شده بود."

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: "بستگی به پلیس آگاهی دارد که سارقان پیدا شوند یا نه. آن ها تمام تلاش خود را می کنند. وقتی به آگاهی رفتم بنده خداها گفتند شما به گردن ایران حق دارید، پرچم ایران را بالا بردید و مردم را شاد کردید و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. پیدا شدن سارقان به خیلی مسائل دیگر ربط دارد.

۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 39576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha