رئال در شب فحاشی ها اوساسونا را شکست داد + فیلم خلاصه بازی

در دیدار برابر اوساسونا هم یکی از هواداران حریف به مهاجم برزیلی رئال مادرید دشنام داد و هم او این رفتار را با داور بازی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد وبه نقل از الموندو دیپورتیو، رئال مادرید در هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

رئال مادرید یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست و دوم لالیگا مهمان اوساسونا بود که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.

فده والورده در دقیقه ۷۸ بازی روی حرکت وینی جونیور در جناح چپ و پاس این بازیکن توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند. والورده که پس از جام جهانی به خاطر احتمال سقط جنین فرزندش از نظر روحی و فنی افت مشهودی کرده بود، حالا با رفع خطر سقط به روزهای اوجش بازگشته تا عصای دست آنچلوتی شود.

همچنین در دقایق پایانی بازی هم اشتباه مدافع اوساسونا و توپ‌ربایی آلوارو رودریگس منجر به گل دوم رئال مادرید توسط آسنسیو شد.

رئال مادرید یک گل دیگر در دقیقه ۸۹ هم به ثمر رسانده بود که در این صحنه وینیسیوس جونیور در موقعیت آفساید قرار داشت تا گل توسط VAR مردود اعلام شود.

با این نتیجه رئال مادرید رده دومی با یک بازی بیشتر نسبت به بارسای صدرنشین، ۵۱ امتیازی شد تا موقتا فاصله‌اش با این تیم را به ۵ امتیاز کاهش دهد.

وینیسیوس در این بازی در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان رفت و در دقیقه ۴۵ یک کارت زرد دریافت کرد.

مثل دیگر بازی‌های خارج از خانه رئال مادرید این بازی هم برای وینیسیوس سخت و حاشیه‌ساز بود. قبل از بازی یک دقیقه سکوت به احترام زلزله مرگ‌بار در ترکیه و سوریه برگزار شد که به هنگام سکوت یکی از هواداران اوساسونا با فریاد بلند به وینیسیوس دشنام داد که این بازیکن او را دعوت به سکوت کرد.

روزنامه الموندو نوشت که وینیسیوس هم چنین رفتاری را با داور بازی انجام داد به طوری که زمانی که داور برخورد مدافع حریف با او را خطا تشخیص نداد این بازیکن برزیلی زیر لب به او دشنام داد که البته داور این لفظ او را نشنید.

وینیسیوس با آمدن کارلو آنچلوتی به یکی از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان رئال مادرید تبدیل شده است اما شادی گل خاص او باعث شده است تا جو شدیدی را علیه او در رقابت‌های لالیگا شکل دهد و معمولا این بازیکن در دیدارهای خارج از خانه رئال با برخورد خوب هواداران مواجه نمی‌شود.


ویدیوی خلاصه بازی را اینجا ببینید:

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 39480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha