بدشانسی‌های فرهاد مجیدی در امارات تمامی ندارد + فیلم

اتفاقات عجیب و تکراری برای فرهاد مجیدی و کلباء خیال تمام شدن ندارد. آن‌ها باز هم در وقت‌های تلف شده گل خوردند تا با شکست زمین بازی را ترک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به نظر می‌رسد که بدشانسی‌های فرهاد مجیدی در امارات تمامی ندارد. سرمربی جوان اتحاد کلباء در این فصل با انواع و اقسام بدبیاری‌ها مواجه شده و دیروز نیز برای پنجمین بار در این فصل، پیروزی یا تساوی را در وقت‌های تلف شده از دست داد و با گل دقیقه ۷+۹۰ لابا کودجو، برابر العین تن به شکست داد.
فیلم خلاصه بازی را ببینید:

این دیدار از هفته هفدهم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات برگزار شد که ابتدا العین با گل کایو، نیمه اول را برنده به رختکن رفت. سپس در ابتدای نیمه دوم، حبیب الفردان با یک ضربه سر، گل تساوی را برای کلباء به ثمر رساند. سفیان رحیمی نیز در دقیقه ۸۱ دوباره العین را پیش انداخت تا اینکه کلباء در دقیقه ۴+۹۰ و توسط چیکالدائو به گل تساوی رسید.

در شرایطی که ۶ دقیقه زمان تلف شده نیمه دوم نیز به پایان رسیده بود، العین روی پاس دیدنی اریک به لابا کودجو و چرخش دیدنی این بازیکن، توانست دروازه کلباء را باز کند. گلی که ابتدا توسط کمک داور آفساید اعلام شد و در نهایت پس از بازبینی صحنه توسط VAR، این گل مورد تائید قرار گرفت.

این برای پنجمین بار بود که نتیجه دیدار کلباء در وقت‌های اضافه تغییر پیدا می کرد. آن‌ها ابتدا در جدال برابر عجمان با گل دقیقه ۵+۹۰ یک بر صفر تن به شکست دادند. سپس در شرایطی که با یک گل از خورفکان پیش بودند، با گل‌های دقایق ۹۰ و ۹۰+۱۲ برابر این تیم تن به شکست دادند.

کلباء ظرف چند روز و برابر البطائح، نتایج عجیبی کسب کرد. ابتدا در ادنوک لیگ بازی که تا دقیقه ۸۰ با ۲ گل پیش بودند را در نهایت با تساوی ۲ – ۲ عوض کردند. سپس در جام ریاست جمهوری نیز در شرایطی که سه بر ۲ جلو افتاده بودند، دقیقه ۵+۹۰ گل تساوی را دریافت کردند و نهایتاً در ضربات پنالتی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

امشب نیز کلباء در وقت‌های تلف شده، نتیجه مساوی را با شکست عوض کرد. اتفاقاتی که اگر رخ نداده بود، اکنون تیم فرهاد مجیدی ۷ امتیاز بیشتر داشت و در رتبه پنجم قرار می‌گرفت.

گل سوم العین که امشب یک بار دیگر کام فرهاد مجیدی را تلخ کرد، در زیر مرور می‌کنیم:

1802723

همه چیز از اینجا شروع شد. جایی که اریک با یک پاس در عمق، لابا کودجو را صاحب توپ کرد.

1802724

او ابتدا توپ را کنترل کرد، سپس با یک سر توپ دیدنی، مدافع کلباء را از جریان بازی خارج کرد و توپ را به تور دروازه چسباند.

1802725

آقای گل ادنوک لیگ، قدر فرصت‌ها را می‌داند. او ایگور روسی را کاملاً از سر راه برداشت.

1802726

و این‌گونه گلزنی کرد.

1802727

اما کمک داور این گل را به دلیل آفساید لابا مردود اعلام کرد.

1802730

لابا با اعتراض به داور بازی، اعتقاد داشت که گلش سالم بوده و قاضی میدان نیز گفت که در حال صحبت با کمک داور ویدئویی است.

1802731

مرور اولیه صحنه نیز این‌گونه به نظر می‌رسد که گل آفساید بوده است.

1802728

1802729

حرص خوردن‌های سرجی ربروف سرمربی العین و کایو نیز در نوع خود جالب توجه بود.

1802732

1802733

در سمت مقابل نیز فرهاد مجیدی بابت گلی که تیمش دریافت کرد، به شدت عصبانی بود. او بر سر مدافعین تیمش فریاد می‌زد که چرا اجازه گلزنی را به لابا داده‌اند. البته او در این لحظات تصور می‌کرد گل مردود اعلام شده و نفس راحتی کشیده بود. که البته در ادامه اوضاع تغییر کرد.

1802734

1802735

داور مسابقه پس از بازبینی صحنه توسط اتاق VAR، اعلام کرد که گل لابا صحیح بوده و او در شرایط آفساید قرار ندارد. تصمیمی که مانند آب سردی بر پیکر کلباء و مجیدی بود.

1802736

1802737

آقای گل ادنوک لیگ که اکنون ۲۰ گله است، پس از تصمیم داور و اتاق VAR، سر از پا نمی شناخت و از نیمکت‌نشینان تیمش درخواست کرد که برای برگزاری جشن پیروزی به کنار زمین بیایند.

1802738

در این لحظات نیز، کارگردان تلویزیونی صحنه گل را به تصویر کشید که مشخص است مدافع کلباء، چند سانتی متر آفساید را پر کرده است.

1802739

و در نهایت جشن پیروزی بازیکنان کلباء به سرکردگی لابا در کنار زمین برگزار شد. تیم فرهاد مجیدی یک بار دیگر در وقت‌های تلف شده دروازه خود را باز شده دید و یک تساوی ارزشمند را با شکست عوض کرد.

۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
کد خبر: 39445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha