تاتنهام با یک گل تسلیم شد، آث میلان نفس راحت کشید + فیلم خلاصه بازی

بازگشت کونته به ایتالیا خوش‌یمن نبود و با تک گل براهیم دیاز، تیم میلان موفق شد تاتنهام را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد و آث میلان در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی خود میزبان تاتنهام هاتسپر بود. در نهایت با تک گل دیاز، روسونری یک پیروزی ارزشمند کسب کرد.

تنها پس از گذشت هفت دقیقه از زمان مسابقه تیم میلان موفق شد با گل ستاره جوان خود پیش بیافتد. براهیم دیاز توانست در شلوغی محوطه جریمه و روی یک ضربه ریباند دروازه تاتنهام را باز کند و به تنها گلزن مسابقه تبدیل شود.

پس از دریافت گل اول، تاتنهام تلاش کرد تا روند بازی را به سود خود تغییر دهد و گل خورده را جبران کند. تیم آنتونیو کونته علیرغم در اختیار داشتن مالکیت توپ، نتوانست موقعیت جدی روی دروازه حریف ایجاد کند و مدافعین میلان کار سختی برای دفع حملات مهاجمین نماینده انگلیس نداشتند.

تیم استفانو پیولی عامدانه توپ را در اختیار حریف گذاشت و تلاش کرد تا به این ترتیب فضاهای خالی را به خوبی پوشش دهد. در نهایت نماینده سری آ که چشم به ضدحملات دوخته بود، توانست با همکاری خوب تئو هرناندز و رافائل لیائو در سمت چپ، دفاع تاتنهام را مشغول کند.

در نیمه دوم تاتنهام بازی بهتری در خط میانی انجام داد، با این حال نماینده انگلیس در یک سوم پایانی عملکرد خوبی نداشت و نتوانست میزبان را به دردسر بیاندازد.

همانطور که تیم کونته در جستجوی گل تساوی به جلو حرکت می‌کرد، فضای بیشتری در پشت سر مدافعین این تیم برای مهاجمین میلان باز شد تا در ضدحمله از آن استفاده کنند. روسونری در عرض دو دقیقه، دو موقعیت فوق‌العاده را نیز از دست داد. ابتدا، چارلز با ضربه سر خود توپ را با اختلاف اندکی از بالای دروازه تیم مهمان به بیرون فرستاد و تنها یک دقیقه بعد، لیائو موفق شد مالیک تیاو را در محوطه جریمه حریف به توپ برساند اما ضربه سر این بازیکن نیز تبدیل به گل نشد.

تیم میلان توانست فشار تاتنهام اسپرز را تا پایان بازی تحمل کند برتری ارزشمندی در بازی رفت به دست آورد تا با اندوخته مناسب خود را برای دیدار برگشت آماده کند.

فیلم خلاصه بازی را ببینید:

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۸
کد خبر: 39355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha