لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ امروز سه‌شنبه ۲۵ بهمن ساعت ۲۳:۳۰ + لینک پخش زنده

تیم‌های بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ تیم‌های بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:

نتیجه نهایی: پاری سن ژرمن ۰ - ۱ بایرن مونیخ

لینک پخش زنده بازی بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن از شبکه سه سیما

پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ/ بازگشت ناپذیر!

پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در حساس‌ترین دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت.

بعد از مدت‌ها دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود. در اولین دیدار، میلان در سن سیرو به دیدار تاتنهام می‌رود و در دیگر دیدار، پاری سن ژرمن پذیرای بایرن مونیخ خواهد بود.

میلان - تاتنهام

میلانی‌ها بعد از جام جهانی دچار افت زیادی شدند. دفاع از عنوان قهرمانی سری آ با توجه به عملکرد عالی ناپولی بعید به نظر می رسد و حالا شرایط به گونه‌ای است که قرمزپوشان فصل آینده ممکن است حتی سهمیه لیگ قهرمانان را نیز نتوانند به دست بیاورند. پس از یک پیروزی در ابتدای سال، میلان دو بار به تساوی دست یافت و سه شکست متوالی از جمله ۴ بر صفر مقابل لاتزیو و ۵ بر ۲ برابر ساسولو متحمل شد. در سوپرکاپ ایتالیا نیز ضربه دردناکی به این تیم در عربستان وارد شد و با ۳ گل برابر تیم همشهری‌اش اینتر باخت.

نوار سیاه چهار شکست پیاپی و هفت بازی بدون برد در نهایت قطع شد و میلان توانست تورینو را در خانه شکست دهد. تک گل میلان را در این دیدار اولیویه ژیرو به ثمر رساند. به لطف این پیروزی، میلانی‌ها به رده پنجم صعود کردند.

تاتنهام نیز در شرایط خوبی قرار ندارد و در رده پنجم قرار دارد. بعد از برتری برابر سیتی این تیم در دیداری خارج از خانه در حالی که گل اول را به لسترسیتی زد، چهار بار دروازه خودی را باز شده دید و در نهایت بازی را باخت. لندنی‌ها یک سرمربی کارکشته ایتالیایی را در روی نیمکت خود دارند که شناخت زیادی از تیم میلان دارد و این می تواند به هری کین و تیمش در این دیدار کمک کند.

آنتونیو کونته، قبل از حضور در تاتنهام، دو سال سرمربی اینتر بود. در این مدت تیم او از پنج بازی مقابل قرمزها چهار برد، از جمله برد در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا را تجربه کرد و این نشان می دهد کونته به خوبی راه بردن میلان را بلد است. تاتنهام در قرن بیست و یکم تنها دو بازی رسمی با میلان انجام داده که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ بوده است که در نهایت تاتنهام موفق به صعود شد.

پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ

این دو تیم تاکنون ۱۱ بار برابر هم به میدان رفتند که ۶ برد برای پاریسی‌ها و ۵ برد برای بایرن مونیخ ثبت شده است و جالب اینکه در این بازی‌ها هر دو تیم ۱۵ بار موفق به باز کرده دروازه تیم مقابل شدند. دو تیم در مهمترین بازی خودشان در فینال لیگ قهرمانان برابر هم به میدان رفتند که بایرن مونیخ توانست برنده شود و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

بایرن مونیخ ۶ بازی خود را در این فصل با برد به پایان رسانده است و ۱۸ گل زده و ۲ گل خورده در کارنامه دارد.

بازی برابر پاری سن ژرمن همیشه برای باواریایی‌ها دشوار بوده است. از بین تیم هایی که بیش از ۱۰ بار برابر بایرن مونیخ قرار گرفتند، پاری سن ژرمن با درصد برد ۵۵ درصد بیشترین درصد برد را داشته است.

پاری سن ژرمن در ۳۲ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان تنها در یک بازی موفق به گلزنی نشده و آن یک بازی هم فینال لیگ قهرمانان برابر همین تیم بایرن مونیخ بوده است.

پاری‌سن ژرمن در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف موناکو رفت. پاری‌سن ژرمن که مهمان این بازی بود با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

وضعیت پاری‌سن‌ژرمن قبل از این بازی بزرگ اصلا مناسب نیست و بعد از شکست برابر موناکو در لیگ فرانسه تشنج در باشگاه به وجود آمده است و حتی اختلافات مدیریتی هم درباره ادامه‌دادن با گالتیه زیاد است.

روزنامه اکیپ در ادامه گزارش خود نوشت که دیدار برابر بایرن‌مونیخ آخرین فرصت گالتیه است و چنانچه این تیم نتواند راهی دور یک‌چهارم نهایی شود به طور قطع اخراج خواهد شد.

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
کد خبر: 39323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha