منچسترسیتی  با سه گل باز هم به یک قدمی آرسنال رسید + فیلم خلاصه بازی

منچسترسیتی دیشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف استون‌ویلا رفت و موفق شد این حریف را ۳-۱ شکست داده و فاصله‌اش با آرسنال را کمتر کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، منچسترسیتی در هفته بیست و سوم لیگ برتر در خانه‌اش ورزشگاه اتحاد میزبان استون‌ویلا بود. با توجه به پیروزی یونایتد در بازی مقابل لیدز شاگردان گواردیولا به پیروزی در این بازی نیاز داشتند تا بار دیگر به رتبه دوم جدول برگردند.

فیلم خلاصه بازی را ببینید:

مسابقه دو تیم در شرایطی آغاز شد که هواداران سیتی در ورزشگاه اتحاد برای نشان دادن اعتراض‌شان به اتهام نقض قوانین مالی در زمانی که آهنگ لیگ برتر در ورزشگاه پخش شد شروع به هو کردن این آهنگ کردند.

منچسترسیتی بازی را با اشتهای بالا برای گلزنی آغاز کرد و برای رسیدن به گل تنها ۴ دقیقه منتظر ماند. روی اولین کرنر بازی ریاض محرز سانتری روی دروازه استون‌ویلا ارسال کرد و رودری، هافبک اسپانیایی، با یک ضربه سر پرقدرت توپ را به گوشه سمت چپ دروازه حریف فرستاد.

چند دقیقه بعد شاگردان پپ به گل دوم نزدیک شدند. پاس خوب رودری در محوطه جریمه به گوندوگان رسید و او خود را در موقعیتی عالی برای شوت‌زنی دید. اما ضربه کم‌ارتفاع این هافبک آلمانی را دیبو مارتینز، سنگربان استون‌ویلا، با یک مهار استثنایی دفع کرد.

در دقیقه ۱۳ توپی برای هالند که در نزدیکی محوطه جریمه استون‌ویلا منتظر بود فرستاده شد ولی دیبو مارتینز به سرعت از دروازه بیرون آمد و توپ را دفع کرد. برخورد او با هالند باعث شد او برای لحظاتی احساس ناراحتی کند اما ستاره نروژی مشکلی برای ادامه کار نداشت.

چند دقیقه بعد سیتی صاحب کرنر شده و توپ به گریلیش رسید. والی او در حال ورود به دروازه استون‌ویلا بود که به دست چمبرز برخورد کرده و منحرف شد. درحالی که بازیکنان سیتی به پنالتی اعتقاد داشتند VAR نشان داد که بازی باید ادامه پیدا کند.

در حالیکه شش دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود سیتی به گل دوم خود رسید. لیز خوردن چمبرز باعث شد هالند در سمت راست توپ را ربوده و پیش‌روی کند. هالند با اینکه مارتینز را از پیش رو برداشته بود نتوانست به سمت دروازه شوت بزند. او به سمت کناره زمین رفت و سانتری کوتاه برای گوندوگان فرستاد که از فاصله نزدیک کار را تمام کرد.

در دقیقه ۴۴ سیتی صاحب یک پنالتی شد. برخورد پای رمزی به پاشنه پای جک گریلیش در محوطه جریمه استون‌ویلا باعث سرنگون شدن این ستاره سیتی شد و داور بدون معطلی نقطه پنالتی را نشان داد. ریاض محرز پشت توپ ایستاد و با اینکه دیبو مارتینز پنالتی‌گیر مقابلش بود با یک ضربه استادانه سومین گل سیتیزن‌ها را به ثمر رساند. نیمه اول با برتری ۳-۰ سیتی به پایان رسید.

دیبو مارتینز در شروع نیمه دوم دروازه تیمش را یک بار دیگر نجات داد. پاس خوب آلوارز به رودری و شوت او می‌رفت چهارمین گل سیتی را بسازد که دیبو با یک واکنش خوب مانع شد.

در دقیقه ۶۱ استون‌ویلا موفق شد یکی از گلهای خورده را جبران کند. وقتی سیلوا در میانه زمین توپ را از دست داد واتکینز از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. شوت او به سمت چپ دروازه سیتی چسبید تا اختلاف به دو گل کاهش یابد.

در ادامه گریلیش یک بار دیگر ارسالی دقیق به تیر دوم فرستاد و جولین آلوارز می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما کانسا در آخرین لحظه موفق شد دروازه تیمش را نجات بدهد.

در حالیکه نزدیک به ده دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود استون ویلا بار دیگر به گلزنی نزدیک شد. کوتینیو از سمت چپ محوطه جریمه سیتی شوتی به سمت دروازه شلیک کرد که با اختلافی اندک از بالای دروازه ادرسون بیرون رفت.

بازی در نهایت با پیروزی ۳-۱ منچسترسیتی به پایان رسید. تیم پپ با ۴۸ امتیاز به رتبه دوم جدول برگشت. شاگردان پپ با آرسنال صدرنشین ۳ امتیاز فاصله دارند و البته این در حالی است که آرسنال یک بازی کمتر انجام داده است.

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
کد خبر: 39269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha