فرهاد مجیدی احیا می شود؟ / پخش زنده بازی الاتحاد کلبا - الظفره؛ جمعه ساعت  ۱۷:۰۰ + لینک پخش

دیدار تیم های الاتحاد کلبا - الظفره در لیگ برتر امارات امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال الاتحاد کلبا - الظفره با هدایت فرهاد مجیدی امروز راس ۱۷:۰۰ در لیگ برتر امارات به مصاف یکدیگر می‌روند.

در هفته شانزدهم رقابت های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء  در دیداری خارج از خانه، به مصاف الظفره خواهد رفت. شاگردان مجیدی با ۲۱ امتیاز در رده هشتم قرار دارند و الظفره نیز که فقط ۷ امتیاز کسب کرده، در رتبه سیزدهم از جدول چهارده تیمی جای دارد.

فرهاد مجیدی که تیمش در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده، در نشست خبری پیش از بازی حضور یافت. او تایید کرد که اگر تیمش می خواهد روز جمعه و در ورزشگاه حمدان بن زاید، الظفره را شکست دهد، باید تمام تلاش خود را بکار گیرد.

سرمربی ایرانی کلباء در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: در مورد دیدار فردا باید بگویم که بازی بسیار سختی در انتظار ما خواهد بود. تیم الظفره انگیزه زیادی برای پیروزی در این مسابقه دارد و همین موضوع کار را برای ما سخت می کند.

مجیدی در ادامه گفت: اگر می‌خواهیم در این مسابقه برنده شویم، باید خوب کار کنیم و در زمین بازی تمام تلاشمان را به کار بگیریم. بخصوص اینکه دیدار فردا در زمین حریف و به دور از هوادارانمان برگزار می شود.

اتحاد کلباء هفته گذشته در دیداری خانگی برابر الوحده با ۲ گل تن به شکست داد. تیم مجیدی هفته قبل از آن نیز پیروزی ۲ بر صفر برابر البطائح را با تساوی ۲ – ۲ عوض کرد.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی الاتحاد کلبا - الوحده امارات از آنتن

۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱
کد خبر: 39143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha