واحد صنفی جدیدی به خاطر کرونا تعطیل نمی‌شود

رییس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: واحدهای صنفی که تعطیل بودند مثل باشگاه‌ها، تالارهای عروسی، قهوه‌خانه‌ها و آرایشگاه‌های زنانه همچنان تعطیل خواهند بود و واحدهای دیگر با رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل کار خود را ادامه می‌دهند بنابراین واحد صنفی جدیدی تعطیل نخواهد شد

به گزارش گروه صنعت پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، قاسم نوده فراهانی، رییس اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با ایلنا در مورد محدودیت‌های جدید مشاغل اظهار داشت: این محدودیت‌ها برای کارمندان است و برای همه لازم‌الاجرا است. از روز دوشنبه ۵۰ درصد کارمندان ادارات به محل کار می‌روند اما این در مورد واحدهای صنفی صادق نیست.

وی در ادامه افزود: واحدهای صنفی که تعطیل بودند مثل باشگاه‌ها، تالارهای عروسی، قهوه‌خانه‌ها و آرایشگاه‌های زنانه همچنان تعطیل خواهند بود و واحدهای دیگر با رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل کار خود را ادامه می‌دهند بنابراین واحد صنفی جدیدی تعطیل نخواهد شد. اگر در بازرسی‌ها مشخص شود که به پروتکل‌ها توجه نمی‌کنند، با آنها برخورد قانونی می‌شود.

نوده فراهانی در پایان تصریح کرد اتاق اصناف هم مشمول محدودیت‌های کارمندان می‌شود. ما از امروز شروع کردیم و کمتر از پنجاه درصد کارمندان در محل کار حاضر شده‌اند. از دوشنبه هم زوج و فرد می‌کنیم که هر روز ۵۰ درصد کارمندان در اتاق اصناف باشند.

انتهای پیام/

۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 3910
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha